حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
مسوولان از تکیه به قدرت‌های پوشالی اجتناب کنند
18 نوامبر 2018 - 23:21
شناسه : 63
بازدید 93
4
امام جمعه موقت بناب: امام جمعه موقت بناب با بیان اینکه قدرت پوشالی آمریکا با اقتدار ملت ایران و نظام اسلامی فرو ریخته است، گفت: مسوولان کشور نیز باید ضمن حفظ هوشیاری خود مراقب توطئه‌های دشمنان بوده و از تکیه به قدرت‌های پوشالی اجتناب کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، حجت‌الاسلام سید موسی آتش‌زر در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب اظهار داشت: حزب الله لبنان با ۴۷۰ موشکی که به قلب رژیم صهیونیستی زد، موفقیت بزرگی برای فلسطینیان و پیروزی بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران بود، که این حملات باعث شد مسوولان رژیم غاصب اسرائیل درخواست آتش‌بس کنند.

وی افزود: قدرت شلیک موشک‌ها توسط حزب الله لبنان هیمنه اسرائیل غاصب را شکست.

خطیب موقت جمعه شهرستان بناب سپس با اشاره به موفقیت ورزشکاران معلول ایرانی در صحنه‌های مختلف ورزشی و تمجید مقام معظم رهبری از تلاش این ورزشکاران تصریح کرد: ورزشکاران در کنار کسب مدال‌های خوش رنگ توانستند ارزش‌های خود را در سطح دنیا به نمایش بگذارند و امیدواریم ورزشکاران اعزامی در کنار مبارزه و تلاش برای کسب عناوین قهرمانی همچنان چهره مذهبی را در کنار مبارزات ورزشی به نمایش بگذارند.

وی به سکوت مجامع بین‌المللی در قبال به خاک و خون کشیده شدن مردم به‌خصوص کودکان یمنی توسط رژیم سعودی عنوان کرد: یقیناً پیروزی نهایی از آن مردم یمن است و خداوند دشمنان آنها را به خاک مذلت خواهد نشاند.

آتش زر در ادامه خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت و تبریک این مناسبت بزرگ یادآور شد: مردم انقلابی ایران اسلامی با وجود تبلیغات و سمپاشی‌های منفی دشمنان با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن اینکه وحدت و همدلی خود را نشان دادند، از طرف دیگر به دشمنان نشان دادند که همچنان به دین و انقلاب خود وفادار هستند.

امام جمعه موقت شهرستان بناب تصریح کرد: مسوولان کشور نیز باید ضمن حفظ هوشیاری خود مراقب توطئه‌های دشمنان بوده و از تکیه به قدرت‌های پوشالی اجتناب کنند و با تکیه به مردم، خداوند متعال را پشتوانه خود بدانند که قطعاً با مقاومت و استقامت همین مردم و تلاش شبانه روزی مسوولان دشمنان در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند ماند.

آتش‌زر در ادامه خطبه‌ها با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) گوشه‌ای از زندگانی گهربار آن امام همام را تشریح کرد.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=63

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.