حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
مسئله تامین امنیت اولویت اول و از واجبات هر ملت و هر مکتب است
23 آگوست 2019 - 21:07
شناسه : 1912
بازدید 65
4

امام جمعه بناب: ابرقدرت منحصر بفرد جهان خود به تنهایی قادر به تامین امنیت کشتی هایش در منطقه نیست و به دنبال تشکیل ائتلاف است. به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب در خطبه های آین عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به ماه ذی الحجة سراسر نور […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه بناب: ابرقدرت منحصر بفرد جهان خود به تنهایی قادر به تامین امنیت کشتی هایش در منطقه نیست و به دنبال تشکیل ائتلاف است.

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب در خطبه های آین عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به ماه ذی الحجة سراسر نور اظهار داشت: همه انسانها باید تا آخرین روز دنیا امتحان پس دهند، و هر کس به وسع باور، اعتقاد و ایمان خود باید محک شود.
وی افزود هیچ انسانی نمی تواند بگوید خدایا مرا از امتحان معافم کن، بلکه هر که به درگاه خدا مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند.
خطیب جمعه بناب تصریح کرد: ماه ذیحجة الحرام ماه تجلی ولایت و تثبیت امامت، ماه تفسیر عملی بنای عظیم و صراط مستقیم، ایام نزول سوره هل اتی، آیات تطهیر، ولایت و مباهله است، و در یک کلام این ماه، ماه تجلّی شأن امیرالمؤمنین و اهلبیت عصمت و طهارت است.
وی با اشاره به روایت صدیقه طاهره (س) بر اینکه سعادتمند کسی است که علی بن ابیطالب را دوست داشته باشد هم در زمان حیات و در زمان وفاتش، گفت: چقدر به پدر و مادر، حوزه های علمیه و علماء و علامه هایتان مدیون هستید! ببینید خداوند شما را به کدام راه هدایت تان کرده و در کدام صراط مستقیم قدم بر می دارید.
حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با یادآوری ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی در کشور یادآور شد: مسئله تأمین امنیت طبق آیه قرآن اولویت اول و از واجبات اولیه هر ملت و هر مکتب است که بدون تأمین آن همه شاخص ها پا در هوا و موجودیت دین و کشور هر لحظه در خطر بوده و مخصوصاً در این برهه از زمان با قدرتهای شیطانی با زبان منطق و عقل و عدل و انصاف نمی شود حرف زد و متجاوزان را باید با قدرت و اقتدار سر جای خود نشاند و راحت نفس کشید.
وی همچنین افزود: آمریکاییها و همه غربی ها به معده های سیاسی و تجاوزگرانه شان وعده داده بودند که این آخوندها بیش از ۶ ماه دوام نخواهند آورد؛ امروز می بینند ۴۰ سال هم گذشت و ایران به برکت صلابت و شجاعت و مدیریت پیامبر گونه رهبری معظم به ابرقدرت صنعتی و اتمی و فکری و فرهنگی تبدیل شده و هیچ قدرت متجاوزی دیگر حریفش نیست.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کرد: امروز جوانان متفکر و مبتکر این سرزمین در تسلیحات نظامی و صنعت دفاعی و تأمین امنیت دین دنیای شما مردم نجیب، با کسب رتبه پنجم جهانی، در تولید انواع سامانه ها و سلاح های پدافند هوایی و رادار به خودکفایی رسیده و اخیراً توانست پیشرفته ترین، مجهزترین و گرانقیمت ترین پهپاد آمریکا را سرنگون و به هیمنه و هیبت شیطان بزرگ در منطقه خاتمه دهد.
وی به اعتراف کارشناسان ارشد دشمن به توان صنعت دفاعی و موشکی ایران اشاره کرد وگفت: ایران که در زمان شاه تحت نفوذ و زیر سلطه آمریکاییهای بود و حتی دگمه لباس و سوزن دوخت از خارج وارد می کرد، پیچ مهره و میخ و سنجاق بلد نبود بسازد، امروز به ۳۲ کشور جهان تجهیزات اسرار آمیز صنعتی صادر می کند و همه این افتخارات معجزه آسا نتیجه و هنر انقلاب و نظامی است که از حوزه علمیه و عمامه و دین و معنویت برخاسته است و نخبگان آمریکایی نیز آرزو می کنند ای کاش رهبری دینی و معنوی مثل ایران داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی خاطر نشان کرد: ابرقدرت منحصر بفرد جهان یعنی آمریکا در برابر فرزندان برومند شما مردم به روز و روزگاری افتاده و آنچنان خود را ضعیف و ناتوان می بیند که خود به تنهایی جرأت نمی کند و برای امنیت کشتی های خود در منطقه به فکر یارگیری از کشورهای عربی افتاده اند و ائتلاف تشکیل می دهد.
امام جمعه شهرستان بناب در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره دو خدمتگزار مخلص شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه مسئولان و مدیران مؤمن و خدمتگزاری که در مدار منویات رهبری حرکت می کنند، تبریک گفته و افزود: از مدیران و مسئولان شهرمان عموماً و از جناب رفیعی فرماندار وزین و متین و مردمی خصوصاً تقدیر و تشکر می کنیم.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.