حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
مردم ایران سنگ تمام گذاشتند/ انقلاب در نظام مدیریتی کشور
10 ژانویه 2020 - 20:44
شناسه : 3275
بازدید 67
4

امام جمعه بناب: مردم در هر مقطع حساس و سرنوشت ساز به صحنه می آیند و این هم سنگ تمامی بود کل مردم ایران گذاشتند. رهبر انقلابی، ملت انقلابی و فداکار، مسئولان و مدیران جدی و انقلابی لازم دارد به گزارش بناب پرس، مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز وحدت آفرین جمعه این هفته […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه بناب:

مردم در هر مقطع حساس و سرنوشت ساز به صحنه می آیند و این هم سنگ تمامی بود کل مردم ایران گذاشتند.

رهبر انقلابی، ملت انقلابی و فداکار، مسئولان و مدیران جدی و انقلابی لازم دارد

به گزارش بناب پرس، مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز وحدت آفرین جمعه این هفته با عرض تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: طبق آیه ۱۲ سوره انفال یکی از سهمگین ترین حربه و لشگر خدا رعب و وحشت است که بر دل دشمن می اندازد و هیمنه او را میشکند، و حضور مردم، قیام و حرکت به موقع مردم و نتیجه و پیروزی یک ملت مورد نظر خداوند و حواله غیبی او است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم نه پیغمبر است، نه امام و نه امامزاده، اما یک عبد صالح است که در تکلیف و عبودیت ذوب شده بود، اظهار داشت: انسان در اثر عبادت و اطاعت بجایی میرسد که صفات جلال و جمال خداوندی در وجود او تجلی کرده و خصیصه «أشداء علی الکفار و رحماء بینهم» در وجود او موج می زند و او را مقتدر، نیرومند، ظالم برانداز، قاصم الجبارین می سازدکه همه اینها صفات الهی است.

امام جمعه بناب افزود: انسان در اثر خودسازی و عبودیت و اخلاص به حدی ارتقاء پیدا می کند که دیگر کره خاکی برای او زندان می شود، این جسم و بدن و کالبد برای او بمنزله قفس در میاید و دنیا و اهل و اولاد در راه دوست از چشم او می افتد، آن وقت فرمان ربوبی صادر می شود به حضور پروردگارت باز آی که تو خشنود به (نعمتهای ابدی) او و او راضی از توست.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی تصریح کرد: سردار سلیمانی در دفاع از عتبات مقدسه اهلبیت، در حمایت از مظلومین بلاد اسلامی، در دفاع از اسلام و قرآن، عرض و ناموس مسلمانان بلاد اسلامی، در دفاع حمایت و حفظ مرزهای میهن اسلامی نزدیک به ۴۰ سال در کوه و بیابان، غریبانه، تشنه، خسته و غبارآلود صحرا به صحرا و دره به دره سر از پا نشاناخته و با بصیرت نافذ و عالمانه در پی شهادت بود.

خطیب جمعه بناب به تقدیر و قدرشناسی قاطبه ملت ایران در سوگ آن شهید بزرگوار اشاره کرد و گفت: این ملت نجیب، حق شناس، خادم شناس، سخاوتمند وفادار به عهد و پیمان؛ نه تنها کم نگذاشتند بلکه معجزه آفریدند، و با حضور خود همه دشمنان را مات و مبهوت کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اذعان بر اینکه مردم ۴۰ سال از اکثر ادارات و وعده های بی عمل از برخی مسئولان و کم لطفی از اکثر دستگاه های دولتی و مدیران اجرایی کشور دیده اند، گفت: آیا وقت آن نرسیده است که خون مطهر و بیدارگر این چنین شهیدان در مجلس ما، در دولت ما، در مسئولین و مدیران ما یک تحول و روح ایثار و مردم داری بمعنی واقعی خلق و خوی انسانی بوجود آورد؟

وی ادامه داد: ۴۱ سال است مردم همه مرارت ها و تلخی ها را به جهت اسلام و اهلبیت به جان دل می خرند و در هر مقطع حساس و سرنوشت ساز به صحنه می آیند و این هم سنگ تمامی بود کل مردم ایران گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با اشاره به اینکه رهبر انقلابی، ملت انقلابی و فداکار، مسئولان و مدیران جدی و انقلابی لازم دارد، تأکید کرد: حق این مردم است در درون کشور یک انقلاب اداری و یک تحول واقعی در مردم داری بوجود آید و برای تحقق گام دوم انقلاب مدنظر مقام معظم رهبری عزم جدی تر و ساز و کارهای واقع بینانه تر و بسترهای مناسب تر پیش بینی شود.

امام جمعه بناب ضمن تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران در ضربه موشکی به پایگاه نظامی آمریکا، افزود: این اقدام سپاه کافی نبوده و تنها یک سیلی به صورت آمریکا و یک توبیخ است و اقدام بعدی حذف حضور آمریکا از منطقه است.

وی در خاتمه انتصاب حکیمانه سردار قاآنی به فرماندهی سپاه قدس از ناحیه مقام معظم رهبری را تبریک گفت.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.