حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
مراسم عزاداری اربعین حسینی در مصلای بناب برگزار شد
08 اکتبر 2020 - 14:21
شناسه : 5498
بازدید 83
2

برنامه عزاداری و قرائت زیارت اربعین روز پنجشنبه در مصلی شهر بناب برگزار شد. به گزارش بناب پرس، عاشقان و عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در مناطق مختلف شهرستان بناب امروز همزمان با سراسر کشور زیارت اربعین سید و سالار شهیدان را زمزمه کردند. این آیین معنوی و روح بخش با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل شیوع […]

ارسال توسط :
پ
پ

برنامه عزاداری و قرائت زیارت اربعین روز پنجشنبه در مصلی شهر بناب برگزار شد.

به گزارش بناب پرس، عاشقان و عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در مناطق مختلف شهرستان بناب امروز همزمان با سراسر کشور زیارت اربعین سید و سالار شهیدان را زمزمه کردند.

این آیین معنوی و روح بخش با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا که باعث تعطیلی پیاده روی اربعین شده است، در شهرستان بناب هر هیئت و تکایا یک مراسم عزاداری قرائت زیارت اربعین با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ویژه مراسمات محرم و صفر ابلاغی از سوی ستاد کرونای شهرستان برگزار شد.

مراسم قرائت زیارت اربعین و سخنرانی و عزاداری در مصلای بناب به همت موکب عزاداری حوزه علمیه، تبلغات اسلامی، کانون مداحان و برخی از هیئات مذهبی ترتیب داده شده بود.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، عاشقان امام حسین (ع) از شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین محروم شده‌اند و توصیه شده است خانواده‌ها در منزل با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی زیارت اربعین را قرائت کنند.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.