حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور بناب برگزار می شود
09 نوامبر 2020 - 15:44
شناسه : 5875
بازدید 84
4

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور بناب فردا سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹ با حضور معصومی رئیس مرکز دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات این دانشگاه با حداقل ظرفیت صندلی ها و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. به گزارش بناب پرس، در این مراسم از زحمات سعید رادمرد رئیس […]

ارسال توسط :
پ
پ

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور بناب فردا سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹ با حضور معصومی رئیس مرکز دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات این دانشگاه با حداقل ظرفیت صندلی ها و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

دانشگاه پیام نور بناب

به گزارش بناب پرس، در این مراسم از زحمات سعید رادمرد رئیس سابق این دانشگاه تکریم و عطاءالله زرافشان به عنوان رئیس جدید این دانشگاه منصوب و معرفی خواهد شد.

عطاءالله زرافشان دارای مدرک تحصیلی دکترای برنامه ریزی شهری و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور بناب بوده و مقالات متعددی را در مورد برنامه ریزی شهری به رشته تحریر درآورده است.

گفتنی است؛ هم اکنون قریب به ۱۲۰۰ نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور بناب مشغول تحصیل هستند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.