حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3100 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی، هفته بصیرت با سخنرانی سردار جانباز نوعی اقدم فرمانده جبهه مقاومت و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مصلای شهرستان بناب برگزار شد
31 دسامبر 2019 - 20:10
شناسه : 3131
بازدید 100
5

مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی، هفته بصیرت با سخنرانی سردار جانباز نوعی اقدم فرمانده جبهه مقاومت و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مصلای شهرستان بناب برگزار شد به گزارش بناب پرس، سردار رحیم نوعی اقدم در این مراسم اظهار داشت: فتنه ۸۸ یک سناریو از قبل پیش بینی شده دشمنان نظام و […]

ارسال توسط :
پ
پ

مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی، هفته بصیرت با سخنرانی سردار جانباز نوعی اقدم فرمانده جبهه مقاومت و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مصلای شهرستان بناب برگزار شد

به گزارش بناب پرس، سردار رحیم نوعی اقدم در این مراسم اظهار داشت: فتنه ۸۸ یک سناریو از قبل پیش بینی شده دشمنان نظام و انقلاب برای سرنگونی نظام و حذف ولایت فقیه بود که به لطف و عنایت پروردگار متعال، درایت و شجاعت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ولایتمدار به سرانجام نرسید و در نطفه خفه شد.

وی با اشاره به اینکه فتنه آبان ۹۸ بسیار خطرناک تر از فتنه سال ۸۸ بود، گفت: فتنه ۸۸ صددرصد آمریکایی بود از دور، و لکن فتنه ۹۸ صددرصد آمریکایی بود از نزدیک؛ که قرار بود در انتخابات امسال کشور را به آشوب بکشانند، ولی موضوع گرانی بنزین این قضیه را تسریع کرد و صحنه گردانان آن افرادی بودند که در کشور ترکیه آموزش دیده بودند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) افزود: هر گاه دیدید لحن آمریکا نسبت به ایران تغییر یافته است، هرگز فکر نکنید آمریکا انقلابی شده است، بلکه انقلاب ایران آمریکایی شده است.

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: افرادیکه روی قایق نظام سکاندار هستند بدانند که این قایق روی خون شهدا شناور است و خداوند کسانی را که عمداً خون شهیدان را پایمال می کنند رسوا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه موضوع گران کردن بنزین خائنانه بود، افزود: مردم به گرانی بنزین ناراحت نیستند، بلکه شیوه اجرای آن غلط است، آقای رئیس جمهور با این کار به مردم کشور دهن کجی کرد، مردم را تحریک و تهییج کرد، در حالیکه مردم ولی نعمت هستند، مردم ارباب هستند، چرا به مردم دروغ می گویید؟

فرمانده جبهه مقاومت با اشاره به اینکه در انقلاب مشکل نداریم بلکه در انتخاب مشکل داریم، گفت: کشور نیاز به یک تحول اساسی دارد، اگر آگاهانه رأی ندهیم، به یک شام و یا پول رأی بدهیم و در بین خود و مومنین به یک اجماع و وحدت رویه نرسیم، نامردان رأی را خواهند برد و همان آش و همان کاسه خواهد شد.

وی تأکید کرد: چنانکه این بار کوتاهی کنید و یک مجلس انقلابی شکل نگیرد، شب میخوابید و صبح بیدار می شوید می بینید که وکیل قانونی تان شما را فروخته است؛ و اگر شما را بفروشد اطلاع نخواهد داد، بطوری که مسائل اخیر نشان داد که مردم با اینها نامحرم هستند.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.