حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
مراسم استقبال و جلسه توجیهی از نو دانشجویان  دانشگاه پیام نور مرکز بناب
24 اکتبر 2019 - 20:26
شناسه : 2490
بازدید 103
6

مراسم استقبال و جلسه توجیهی از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور مرکز بناب با حضور رئیس، اعضای هیئت علمی، کارکنان دانشگاه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد. به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بناب؛ رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب در جمع نو […]

ارسال توسط :
پ
پ

مراسم استقبال و جلسه توجیهی از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور مرکز بناب با حضور رئیس، اعضای هیئت علمی، کارکنان دانشگاه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بناب؛ رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب در جمع نو دانشجویان این مرکز با بیان اینکه دانشگاه پیام نور با داشتن ۵۰۰ مرکز و واحد در سراسر کشور بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور محسوب می شود؛ گفت: دانشگاه پیام نور با تلاش بی وقفه اعضای هیأت علمی و کارکنان جهت تحقق شعار «آموزش برای همه- همه جا و همه وقت» به ارتقای کیفیت در حوزه های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و فناوری اندیشیده و در این راستا افتخارات زیادی را نیز کسب کرده است.
 وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور نسبت به دیگر دانشگاه های شهریه بگیر کمترین میزان شهریه تحصیلی را اخذ می کند، تصریح کرد: دانشجویان با استفاده از وام شهریه می توانند ضمن پرداخت شهریه کامل تحصیلی خود، در بازه طولانی ۴۸ ماه نسبت به بازپرداخت اقساط وام اقدام کنند
رادمرد گفت: وام شهریه تحصیلی با کارمزد یک و ۴ دهم درصد، به تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور حتی دانشجویان بدهکار در سنوات گذشته تعلق می گیرد.
رفع مشکلات اقتصادی و فراهم کردن امکان ادامه تحصیل برای تمامی دانشجویان را مهم ترین اولویت دانشگاه پیام نور عنوان کرد و اظهار داشت : دانشگاه در اقدامی جدید امکان اختصاص تسهیلات وام شهریه را برای دانشجویان بدهکار در سنوات گذشته نیز فراهم کرده و این دسته از دانشجویان می توانند با مراجعه به بانک های انصار و قرض الحسنه مهر ایران از وام شهریه تحصیلی برخوردار شوند.
رادمرد با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور مرکز بناب جزو مراکز اصلی دانشگاه پیام نور و به عنوان یکی از قطب های علمی در سطح استان و کشور مطرح است؛ اذعان کرد: دانشگاه پیام نور مرکز بناب از توانمندی ها و ظرفیت های مختلف و منحصر به فردی برخوردار است.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب در ادامه تصریح کرد: هم اکنون نزدیک به ۲ هزار دانشجو در ۲۱ رشته مقطع کارشناسی و ۲ رشته مقطع کاشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.


در ادامه این مراسم جناب سرهنگ شفقی فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان بناب ضمن تبریک به نو دانشجویان، تصریح كرد: نیروی انتظامی نقش پررنگی در مقابله با اسیب های اجتماعی بر عهده دارد و برای ادامه راه نیازمند مشاركت اجتماعی است تا با یك مشاركت قدرتمند و تشكیلاتی بتواند در راستای پیشگیری از اسیب های اجتماعی گامهای موثرتری بردارد.
سرهنگ شفقی تاکید کرد: نیروی انتظامی تمام توان خود را برای کاهش و پیشگیری از وقوع آسیب ها و جرائم بکار خواهد بست که این نیازمند یک مشارکت جمعی متولیان و همکاری بین بخشی است.
وی با اشاره به اولویت معضل موادمخدر گفت:این یک هشدار جدی است که مشکلات ناشی از اعتیاد وارد هسته ی مرکزی جامعه یعنی خانواده شده وخانواده را با مشکلات اساسی از جمله طلاق و فروپاشی مواجه کرده است ،لذا برنامه ریزی دقیق و موثری باید در این حوزه صورت گیرد
  .در پایان این مراسم مسئول آموزش ،کاربر ارشد و کارشناس امور دانشجوئی توضیحاتی در مورد مسائل آموزش از جمله نحوه انتخاب واحد ،رعایت پیش نیاز و…دادند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.