حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
مراسم اختتامیه طرح های آموزش ابتدایی بناب برگزار شد
12 می 2024 - 19:04
شناسه : 17911
بازدید 55
2
با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مراسم اختتامیه طرح های آموزش ابتدایی صبح امروز با حضور اکبری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش و رییس اداره دوره اول ابتدایی آذربایجان شرقی، مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش و مدیران مدارس ابتدایی بناب برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، عباس ممقانی در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم به معلمان منطقه به تبیین اهمیت دوره آموزش ابتدایی پرداخته وهمچنین به طرح های چندین گانه اجراشده در مدارس ابتدایی شهرستان و دستاوردهای آن اشاره کرد.

اکبری معاون آموزش ابتدایی استان نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معلمان، مدیران و دانش آموزان در اجرای طرح های آموزش ابتدایی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تحول در آموزش و پرورش و بخصوص مدارس ابتدایی به تشریح این موضوع پرداخت و اظهار داشت: نقش مدیران و معلمان در این خصوص بسیار پر اهمیت است.

در پایان این مراسم علاوه بر اجرای برنامه های متنوع از همکاران و دانش آموزان منتخب منطقه در طرح های آموزش ابتدایی بااهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

تصاویر:

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17911

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.