حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
05 آگوست 2020 - 18:55
شناسه : 5038
بازدید 109
5

جلسه ستاد مديریت مقابله با شيوع ويروس كرونا شهرستان بناب در سالن کنفرانس فرمانداري با حضور فرماندار و اعضای ستاد برگزار شد. فرماندار بناب: مراسمات سوگواری سالار شهیدان در فضای باز باید باشد به گزارش بناب پرس، امین رفیعی صبح امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا ضمن تشکر و قدردانی از کادر زحمت کش […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه ستاد مديریت مقابله با شيوع ويروس كرونا شهرستان بناب در سالن کنفرانس فرمانداري با حضور فرماندار و اعضای ستاد برگزار شد.

فرماندار بناب: مراسمات سوگواری سالار شهیدان در فضای باز باید باشد

به گزارش بناب پرس، امین رفیعی صبح امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا ضمن تشکر و قدردانی از کادر زحمت کش درمان و نیرو های نظامی و انتظامی و سایر ارگانهایی که در جهت مبارزه با شیوع کرونا تلاش کرده اند، گفت: اگر امروز وضعیت شیوع کرونا در بناب رو به سفید شدن است در سایه ی تلاشهای شبانه روزی این عزیزان می باشد.

فرماندار بناب با اشاره به نزدیک شدن ایام سوگواری سالار شهیدان و برگزاری مراسمات مذهبی در شهرستان تصریح کرد: برنامه ها و مراسمات سنتی ایام محرم بر اساس سالهای قبل با توجه به شرایط امروز جامعه و تهدید بیماری کرونا تغییر خواهد یافت و باید تمهیدات اساسی انجام پذیرد تا خدای ناکرده موجب شیوع گسترده این بیماری نگردد.

رفیعی افزود: دستورالعمل های کلی در این رابطه ابلاغ شده است که با توجه به آن بایستی مراسمات در فضای باز صورت بگیرد و یا اگر در زیر سقف باشد با ظرفیت ۱/۳ آن برگزار شود.

فرماندار بناب در ادامه گفت: به هیچ عنوان سرو شام و نهار در مراسمات صورت نخواهد گرفت و احسان و نذورات بایستی بصورت جیره خشک و یا بصورت بسته بندی شده در ظروف یکبار مصرف توزیع گردد.

مقام عالی دولت در شهرستان، تجمع هیئات عزاداری در میادین اصلی را ممنوع اعلام کرد و گفت هیئات مذهبی بایستی هر کدام در محل های خود و فارغ از جابجایی از مکانی به مکان دیگر برگزار شود و مسئولین هیات ها حتما برای مقابله با ویروس کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی را سر لوحه خود قرار داده و همکاری لازم را انجام دهند.

دکتر نیرپور: ۵۶۵ بستری و ۴۸ فوتی از ابتدای شیوع کرونا در بناب

دکتر نیرپور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب در جلسه ستاد مبارزه با کرونا گفت: از ابتدای شیوع کرونا در شهرستان تاکنون ۵۶۵ مورد بستری در بیمارستان امام (ره) داشتیم، که متاسفانه ۴۸ نفر در پی ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: فعلا ۱۱ نفر بستری در بیمارستان داریم که ۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه و ۸ نفر در بخش کرونا بستری هستند و در این مدت بالای ۴۵۰۰ نفر مورد ارزیابی و تست کرونا قرار گرفته اند، ۱۳۸۵ مورد PCR مثبت اعلام شده که ۱۱ نفر فعلا بستری هستند، ۴۸ نفر فوت شده و بقیه نیز با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شده یا بصورت قرنطینه خانگی بهبود یافته اند.

دکتر نیر پور در تصریح کرد: فعلا وضعیت در شهرستان بناب با توجه به کنترل خوب و رعایت ضوابط بهداشتی و از طرف مردم در وضعیت زرد قرار داریم و انشاءالله در حال عبور از این وضعیت به سمت سفید شدن هستیم؛ لکن چه بسا این وضعیت خدای ناکرده به علت اینکه مردم کرونا را تمام شده تلقی کنند و مجددا شاهد فاجعه انسانی شویم و به مردم عزیز اعلام می کنم کرونا فعلا تمام نشده است و نباید رعایت ضوابط بهداشتی و دستورالعمل ها را ترک کنیم. تجمعات انسانی نباید صورت بگیرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.