حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
مدیر کل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی به همراه معاونان خود به بناب سفر کرد/ درخواست فرماندار بناب برای راه اندازی رادیو شهری بناب
29 نوامبر 2023 - 12:43
شناسه : 15898
بازدید 67
0
مدیر کل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی به همراه معاونان خود در جریان سفر یکروزه به شهرستان بناب ضمن حضور در یادواره شهدای دانشجویی دانشگاه بناب و ادای احترام به مقام شامخ این شهدای گرانقدر با حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه و تولیت حوزه علمیه بناب، آیت الله عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج ) بناب دیدار کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

همچنین حضور در جلسه شورای اداری شهرستان بناب، بازدید از ایستگاه فرستنده رادیویی بناب، استودیو و سالن جدید الاحداث چند منظوره خانه شهید حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج ) بناب از دیگر برنامه های مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایحان شرقی در این سفر یک روزه به این شهرستان بود.

به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، اکبر رضایی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به پیگیری های فرماندار بناب و نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در خصوص راه اندازی رادیوی شهری که از مطالبات بحق و چند ساله مردم فهیم بناب است، اظهار داشت: با توجه به آئین نامه و دستورالعمل های ایجاد رادیوی شهری و ظرفیت های شهرستان بناب، راه اندازی رادیو شهری بناب برای تولید و پخش برنامه در طول روز و حداقل در دو بخش سه ساعته با محتوای برنامه های مختلف به زودی انجام و به مردم شریف شهرستان بناب تقدیم خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی ضمن دعوت از فرماندار بناب برای شرکت در برنامه‌های تلویزیونی به منظور تشریح عملکرد اقدامات دولت در شهرستان بناب و در زمینه جهاد تببین، همت والای نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی درخصوص فعال کردن رادیو شهری برای بناب را گامی مثبت برای شهرستان و استان برشمرد و تصریح کرد: رادیو بناب به زودی می تواند با همت مسئولان این شهرستان راه اندازی و برنامه های آن در موج اف ام پخش گردد.

وی افزود: تولید مستند فاخر با محتوای بناب قطب صنعت استان، پایتخت کباب کشور و شهر دوچرخه ایران و نیز در سایر آیتم ها برای شهرستان بناب یک نیاز ضروری است که این موضوع با همکاری فرمانداری بناب، عوامل شبکه و خبرنگار مستقر صدا و سیما تحقق یافته و بزودی تهیه و پخش خواهد شد.

رضایی خاطرنشان کرد: این مستند سندی در راستای تاریخ دیرین مردمان این شهر برای  معرفی به عموم مردم و به ویژه نسل جوان خواهد بود.

درخواست فرماندار بناب برای راه اندازی رادیو شهری بناب

فرماندار شهرستان بناب نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان اظهار کرد: صادرات گمرکی این شهرستان در مقایسه با برخی صادرات استان های همجوار بیشتر بوده که آمار این میزان از صادرات قابل توجه و چشمگیر است و نیاز به معرفی در رسانه ملی دارد.

رضا لعلی با توجه به انتظارات مردم از مسئولان در خصوص راه اندازی رادیو شهری بناب گفت: برنامه های متنوع با محتوای گوناگون از پتانسیل های این شهرستان با محوریت برنامه های فرهنگی، ورزشی، هنری و صنعتی بایستی تولید و از رادیو شهری بناب برای همشهریان تلاشگر پخش شود.

خبرهای بناب کمرنگ تر و کوتاه پخش می شود

بر پایه این گژارش، امام جمعه شهرستان بناب در دیدار مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با وی از پخش ناعادلانه اخبار شهرستان ها از شبکه استانی سهند انتقاد کرد و گفت: شهرستان بناب پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از شهرهای پیشرو و توسعه یافته منطقه بوده و در تمامی زمینه ها حرفی برای گفتن داشته و یکی از دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی همین شهر بناب است که امروزه مثل نگین در آذربایجان می درخشد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی با اشاره به اینکه مردم بناب افزایش اخبار در کنداکتور پخش را مطالبه می کنند: تصریح کرد: خبرهای بناب کمرنگ تر و کوتاه پخش می شود.

خروجی برنامه های صدا و سیما ضعیف و از کیفیت خبرها و تولیدات خبری کاسته شده است

این گزارش حاکی است، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بناب نیز ضمن قدردانی از مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی و هیئت همراه، صدا و سیما را نقطه عطف نظام مقدس جمهوری اسلامی بر شمرد و گفت: در این برهه زمانی نقش صدا و سیما پر رنگ تر بوده و تاثیر بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی و سیاسی بعضی افراد سود جو و منفعت طلب و رسانه های بیگانگان دارد و نباید در این جنگ نابرابر تعلل کرد.

آیت الله عبدالمجید باقری بنابی افزود: خروجی برنامه های صدا و سیما ضعیف و از کیفیت خبرها و تولیدات خبری کاسته شده و لازمه این امر نیروی انسانی جوان، با تجربه و متعهد است ‌که مسائل دینی را از مسائل سیاسی جدا دانسته و در راستای جلب رضایت مردم خبرهای امیدبخش ارائه شود و فرصت سوزی در این برهه به صلاح نیست.

وی در ادامه با اشاره به برنامه سحرلر ایام ماه مبارک رمضان استفاده از چهره های برجسته و باسواد و عالمان دینی را در مسائل دینی به جای افراد کم تجربه و طلبه متذکر شد.

در پایان این سفر مدیر کل صدا و سیما در ایستگاه رادیویی بناب حضور یافت و طی بازدید از بخش های مختلف این ایستگاه از تلاش های خبرنگار صدا وسیمای بناب و برخی از عوامل فنی و اجرایی ایستگاه فرستنده رادیویی شهرستان تجلیل و قدردانی کرد.

 

لینک کوتاه:                  http://bonabpress.ir/?p=15898

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.