حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
محبت اهلبیت (ع) منجی بشریت است
21 آگوست 2020 - 20:34
شناسه : 5158
بازدید 74
4

امام جمعه بناب در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: محبت اهلبیت (ع) منجی بشریت است/ در عزا و ماتم سیدالشهدا کوچه ها و خیابانها را سیاه پوش کنید به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب در خطبه های نماز جمعه این هفته با قرائت حدیث نبوی “الحب فی […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه بناب در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: محبت اهلبیت (ع) منجی بشریت است/ در عزا و ماتم سیدالشهدا کوچه ها و خیابانها را سیاه پوش کنید

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب در خطبه های نماز جمعه این هفته با قرائت حدیث نبوی “الحب فی الله و البغص فی الله” اظهار داشت: منشاء ایمان محبت و مودت اهلبیت (ع) و ایمان نیز سرچشمه عمل و در نتیجه سعادت و نجات دهنده بشریت است.

وی با عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر گفت: در ماه محرم الحرام ماه ماتم و عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حق سیدالشهدا را بجا آورید و با توجه به اوضاع و شرایط جامعه و ممنوعیت تجمعات و عزاداری دسته جمعی، خیابانها و کوچه ها و مغازه ها را سیاه پوش نمایید.

خطیب جمعه بناب افزود: بطوریکه مقام معظم رهبری نیز فرمودند من خودم از دستور العمل های ستاد ملی کرونا تبعیت خواهم کرد، ما نیز دست در دست هم دهیم و برای ریشه کن کردن این ویروس منحوس تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: اطاعت از دستورالعمل های ستاد کرونا عین عبادت است، چرا که حفظ جان مسلمان واجب است و اعتنا نکردن به آن گناه دارد و نهی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی همچنین با توجه به ممنوعیت خرج و احسان در مساجد طبق بخشنامه ستاد کرونا توصیه کرد: احسان و خرج های خود را امسال تحت شرایط دیگر اجرا کنید، با پخت و توزیع یا تهیه بسته های حمایتی برای نیازمندان و یا در طرح های دیگر که این عمل نیز مورد قبول حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواهد بود.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.