حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
لزوم استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در حل مشکلات شهری
22 اکتبر 2020 - 17:17
شناسه : 5728
بازدید 84
4

در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب به شهردار بناب مطرح شد: لزوم استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در حل مشکلات شهری به گزارش بناب پرس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در جلسه صبح امروز خود با شهردار و معاونین شهرداری بناب با بیان اینکه شهرستان بناب به لحاظ سابقه فرهنگی […]

ارسال توسط :
پ
پ

در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب به شهردار بناب مطرح شد:

لزوم استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در حل مشکلات شهری

به گزارش بناب پرس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در جلسه صبح امروز خود با شهردار و معاونین شهرداری بناب با بیان اینکه شهرستان بناب به لحاظ سابقه فرهنگی و اجتماعی و وجود مراکز متعدد آموزشی یکی از قطب های علمی منطقه محسوب میشود افزود؛ بایستی با هم افزایی هرچه بیشتر و برگزاری جلسات تخصصی، از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در حل مشکلات و معضلات شهری و ایجاد طرحهای در راستای بهبود کیفیت معیشتی پایدار استفاده شود.

وی مشکلات کنونی در مسائل شهری از جمله معضل ترافیک، مشکلات زیست محیطی و بافت شهری را ناشی از عدم توجه به مسائل علمی و تخصصی عنوان کرده و خاطر نشان کرد؛ متاسفانه بدلیل عدم ارتباط دستگاههای اجرایی با مراکز علمی و دانشگاهی، بسیاری از پایان نامه ها و طرح های پژوهشی که می توانستند مشکل گشای مسائل شهری باشند، هم اکنون در گوشه کتابخانه ها در حال خاک خوردن هستند.

سید فضل الله رضوی پور با تاکید بر تقویت حوزه ارتباط با صنعت دانشگاه و ایجاد شرکتهای دانش بنیان در دانشگاه ازاد اسلامی واحد بناب افزود شهرداری ها می توانند در حل مسائلی همچون مدیریت پسماند، مدیریت منابع آب، کنترل مشکلات ترافیکی و طرح جامع شهری از ظرفیت دانشگاه آزاد استفاده نمایند.

در ادامه جواد نظام پرست، شهردار بناب با اشاره به وجود اعضای هیئت علمی با دانش و توانمند در دانشگاه آزاد اسلامی بناب ابراز امیدواری کرد با روی کار آمدن دکتر رضوی پور به ریاست این دانشگاه، سایر ارگانها از جمله شهرداری بناب بتواند با همکاری فی مابین با این مجموعه از ظرفیت عظیم دانشگاه آزاد اسلامی در حل بسیاری مشکلات شهری استفاده نماید.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.