حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
قتل جوان ۲۹ ساله در یکی از روستاهای بناب/ دستگیری قاتل در کمتر یکساعت
03 مارس 2019 - 10:00
شناسه : 724
بازدید 214
6

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب از قتل یک جوان ۲۹ ساله در یکی از روستاهای بناب و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد. به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل فرد ۲۹ ساله در یکی از روستاهای […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب از قتل یک جوان ۲۹ ساله در یکی از روستاهای بناب و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل فرد ۲۹ ساله در یکی از روستاهای این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی به محل وقوع قتل اعزام و شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب تصریح کرد: با تحقیقات و اقدامات به موقع، سریع و هوشمندانه ماموران، متهم در کمتر از یک ساعت دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

سرهنگ شفقی در پایان اذعان داشت: با تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده و اعتراف قاتل مشخص شد، قاتل به علت اختلافات شخصی با مقتول درگیر و با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.