حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
قاتل خاموش در بناب قربانی گرفت
10 نوامبر 2019 - 15:05
شناسه : 2690
بازدید 71
4

قاتل خاموش در بناب قربانی گرفت به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی، در تشریح این خبر گفت: در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر حادثه گاز گرفتگي در یکی از روستاهای شهرستان بناب، بلافاصله تيمي از ماموران انتظامي به همراه ديگر نيروهاي امدادي به محل حادثه اعزام شدند. وي افزود: در […]

ارسال توسط :
پ
پ

قاتل خاموش در بناب قربانی گرفت

به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی، در تشریح این خبر گفت: در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر حادثه گاز گرفتگي در یکی از روستاهای شهرستان بناب، بلافاصله تيمي از ماموران انتظامي به همراه ديگر نيروهاي امدادي به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود: در بررسي هاي صورت گرفته و گزارش پزشك قانوني، مشخص شد مردی ۴۵ ساله، در اثر نشت گاز مونواکسید کربن دچار مسموميت شده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامي شهرستان بناب در پایان به شهروندان توصيه كرد: در زمان استفاده از وسایل گازسوز نكات ايمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.