حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فعالیت ۷۲ گروه جهادی در شهرستان بناب
28 سپتامبر 2019 - 21:10
شناسه : 2328
بازدید 65
4

فرمانده سپاه ناحیه بناب از فعالیت ۷۲ گروه جهادی در این شهرستان خبر داد به گزارش بناب پرس، سرهنگ عمران دوستی در دیدار گروه های جهادی سپاه ناحیه بناب با امام جمعه این شهرستان با بیان اینکه ۷۲ گروه جهادی در این شهرستان در حال خدمت رسانی به مردم هستند،افزود: در این گروها هر کس […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده سپاه ناحیه بناب از فعالیت ۷۲ گروه جهادی در این شهرستان خبر داد

به گزارش بناب پرس، سرهنگ عمران دوستی در دیدار گروه های جهادی سپاه ناحیه بناب با امام جمعه این شهرستان با بیان اینکه ۷۲ گروه جهادی در این شهرستان در حال خدمت رسانی به مردم هستند،افزود: در این گروها هر کس بر حسب توانایی خود از اقشار مختلف جامعه اعم از پزشکان، دانشجویان، بازاریان ودانش اموزان به مردم کمک می کند.
وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ خانه محروم در سطح شهرستان توسط گروهای جهادی ساخته شده است، افزود: در سطح روستاهای شهرستان نیز ۱۸ مزار شهدا بازسازی و ۳ غسالخانه احداث شده است.
وی با اشاره به حضور فعال گروه های جهادی بناب در مناطق سیل زده کشور گفت: بسیجیان بنابی جز اولین گروه هایی بودند که جهت کمک به سایر هموطنان به استان های ایلام، مازنداران و کرمانشاه شتافتند و برخی از آن ها حدود یک ماه در آنجا ماندند و به مردم خدمت رسانی کردند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.