حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب؛سرعت های غیرمجاز شبانه، خط قرمز پلیس راهور بناب
24 جولای 2020 - 18:31
شناسه : 4964
بازدید 385
6

فرمانده انتظامی بناب گفت: خودروهایی که سرعت غیر مجاز داشته باشند به مدت ۷۲ ساعت توقیف می شوند. به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” اظهارداشت: طرح ویژه برخورد با تخلفات شبانه با جدیت در دستور کار مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قرار داشته و مأموران با حرکات مخاطره آمیز، ایجاد مزاحمت، سبقت […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی بناب گفت: خودروهایی که سرعت غیر مجاز داشته باشند به مدت ۷۲ ساعت توقیف می شوند.

به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” اظهارداشت: طرح ویژه برخورد با تخلفات شبانه با جدیت در دستور کار مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قرار داشته و مأموران با حرکات مخاطره آمیز، ایجاد مزاحمت، سبقت و لایی کشی و خصوصاً سرعت های غیرمجاز، برابر مقررات ضمن اعمال قانون، وسیله نقلیه را نیز به مدت ۷۲ ساعت توقیف خواهند کرد.

وی گفت:عمده افرادی که اقدام به تخلفات حادثه ساز می کنند جوانان هستند که این رفتارها بعضاً منجر به تصادفات فوتی نیز شده که لازم است خانواده ها در قراردادن وسیله نقلیه به فرزندان خود دقت و نظارت لازم داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب افزود: رانندگی با سرعت غیرمجاز در شب خطر تصادف را چند برابر می کند، چرا که راننده فقط می تواند محدوده روشن شده توسط چراغ ها را مشاهده و در ضمن، زمان عکس العمل در شب کندتر خواهد بود.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.