حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
18 نوامبر 2020 - 15:44
شناسه : 5968
بازدید 58
6

خبرنگاران هادیان فکری جامعه و زبان گویای مطالبات مردم هستند که لکنت و وابستگی آفت یک خبرنگار است/ بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دشمنان بیم آفرین و برای جامعه امیدآفرین است. نشست هم اندیشی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بناب با اصحاب رسانه امروز صبح امروز برگزار شد. به گزارش بناب پرس، سرهنگ یحیی حیدری […]

ارسال توسط :
پ
پ

خبرنگاران هادیان فکری جامعه و زبان گویای مطالبات مردم هستند که لکنت و وابستگی آفت یک خبرنگار است/ بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دشمنان بیم آفرین و برای جامعه امیدآفرین است.

نشست هم اندیشی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بناب با اصحاب رسانه امروز صبح امروز برگزار شد.

به گزارش بناب پرس، سرهنگ یحیی حیدری در این نشست با اشاره به اینکه دشمنان این نظام و انقلاب با انواع ترفندها قصد به چالش کشاندن و تضعیف نظام دینی را دارند، اظهار داشت: در این راستا خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان هادیان فکری جامعه باید تقویت شوند.

وی افزود: یک خبرنگار باید زبان گویای مطالبات مردم بوده و نباید لکنت داشته باشد، چرا که لکنت و وابستگی آفت یک خبرنگار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بناب با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج با شعار “بسیج پیشرو خدمات و امیدآفرین” گفت: بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دشمنان بیم آفرین و برای جامعه امیدآفرین است.

سرهنگ حیدری به فرمایش حضرت امام (ره) ” بسیج شجره طیبه است” اشاره کرد و افزود: بسیج ریشه در اسلام دارد و حضرت امام آن را در سال ۵۸ احیاء کرد و گستره آن از ایران به کشورهای افغانستان، پاکستان، لبنان، سوریه، عراق، یمن، نیجریه و سایر کشورها سیطره یافته و اکنون روح بلندشان نظاره گر است که استراتژی و راهبرد بسیج جهانی شده است و همین استراتژی موجب افول آمریکا در جهان شده است.

وی بسیج را بزرگترین شبکه مردمی در دنیا و از مردم برای مردم دانست و گفت: بسیج در صحنه های مختلف خوب درخشیده است، در لباس های رزمی، امنیتی، علمی، سازندگی، نرم افزاری و امروز نیز در لباس سلامت در دنیا شگفتی آفریده است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در راستای رویکرد خدمت رسانی بسیج اظهار داشت: در بحث امنیت گروه رضوییون محله محور بمنظور ایجاد محله راهبردی، جامعه آرمانی و محله مهربانی تشکیل یافته و گروه جهادی نیز محور اصلی آن محرومیت زدایی است و بمنظور ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و رفع آسیب های اجتماعی ایفای نقش می کنند.

سرهنگ حیدری در پایان ضمن برشمردن برنامه های هفته بسیج افزود: امسال به علت شرایط بحرانیدجامعه برنامه های هفته بسیج صرفا خدمت رسانی به مردم اعم از کمک به مدافعان سلامت، ضدعفونی معابر، توزیع ماسک و بسته های بهداشتی، کمک مومنانه و اهدای جهیزیه خواهد بود

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.