حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرمانده انتظامی بناب: دوچرخه سواران ۵۰% فوت شدگان تصادفات در بناب در ۵ ماه اخیر
06 سپتامبر 2019 - 23:23
شناسه : 2074
بازدید 166
6

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب در جمع دوچرخه سواران بنابی از افزایش آمار فوتی دوچرخه سواران در این شهرستان در ماههای اخیر خبر داد! به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، “سرهنگ شفقی” صبح امروز در اختتامیه همایش دوچرخه سواری ایمن، با اشاره به افزایش آمار فوتی دوچرخه سواران […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب در جمع دوچرخه سواران بنابی از افزایش آمار فوتی دوچرخه سواران در این شهرستان در ماههای اخیر خبر داد!

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، “سرهنگ شفقی” صبح امروز در اختتامیه همایش دوچرخه سواری ایمن، با اشاره به افزایش آمار فوتی دوچرخه سواران در این شهرستان تصریح کرد: متاسفانه در ۵ ماهه نخست امسال بیش از ۵۰ درصد فوت شدگان در تصادفات این شهرستان، دوچرخه سوار بوده اند!

وی همچنین در ادامه با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی در حین دوچرخه سواری افزود: اکنون بزرگترین مشکل بناب به عنوان شهر دوچرخه ایران نداشتن مسیر دوچرخه سواری مناسب در سطح شهر می باشد که امیدواریم شهرداری و شورای اسلامی شهر #بناب جهت ایجاد این مسیرها که مطالبه مردم و نیروهای انتظامی شهرستان است، اهتمام ویژه داشته باشند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.