حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3100 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرمانده انتظامی بناب: توقیف یک دستگاه خودرو حامل مکمل خوراک طیور قاچاق در بناب
25 ژوئن 2019 - 21:27
شناسه : 1447
بازدید 128
6

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف مکمل خوراک طیور خارجی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف مکمل خوراک طیور خارجی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از وانت نیسان توقیفی مقدار ۲ تن مکمل خوراک طیور خارجی قاچاق با مشخصات ” آمینو اسید میتونین دگوسا” به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.