حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرماندار شهرستان بناب: نیروگاه بناب کمترین آلایندگی زبست محیطی به منطقه خواهد داشت
02 آگوست 2019 - 0:12
شناسه : 1666
بازدید 68
5

نیروگاه بناب کمترین آلایندگی زیست محیطی به منطقه خواهد داشت به گزارش بناب پرس، فرماندار بناب در مراسم کلنگ زنی نیروگاه سیکل ترکیبی سهند بناب ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان دولت و وزارت نیرو در آغاز به کار عملیات اجرایی این نیروگاه گفت: با سعی و تلاش مسئولان وزارت نیرو و شرکت مپنا انشاءالله […]

ارسال توسط :
پ
پ

نیروگاه بناب کمترین آلایندگی زیست محیطی به منطقه خواهد داشت

به گزارش بناب پرس، فرماندار بناب در مراسم کلنگ زنی نیروگاه سیکل ترکیبی سهند بناب ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان دولت و وزارت نیرو در آغاز به کار عملیات اجرایی این نیروگاه گفت: با سعی و تلاش مسئولان وزارت نیرو و شرکت مپنا انشاءالله بزودی شاهد تکمیل و بهره برداری از این پروژه نیروگاهی خواهیم بود.

امین رفیعی با بیان اینکه در سایه نظام جمهوری اسلامی و رهنمودهای داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری شاهد روزافزون رونق تولید در منطقه هستیم؛ افزود: قطعاً با تکمیل این پروژه و تأمین زیرساخت های لازم برای صنایع به ویژه صنعت فولاد شاهد افزایش اشتغال در منطقه خواهیم شد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از نیروهای بومی در تمام مراحل اجرایی این پروژه گفت: با توجه به کلاسی که برای این نیروگاه تعریف شده شاهد کمترین آلایندگی زیست محیطی خواهیم بود و قطعاً آرامش و آسایش و رفاه مردم را فدای هیچ چیز نخواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب بیان کرد: قطعاً اعلام می کنم، مجموعه مدیریت صنعت برق و سایر صنایع در تمام موارد مسائل زیست محیطی و توسعه پایدار و استانداردهای لازم کشور را رعایت خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.