حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرماندار بناب: وضعیت آسفالت معابر بناب باعث آبروریزی است
06 می 2019 - 12:00
شناسه : 1113
بازدید 88
4

فرماندار بناب با انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت در معابر اصلی این شهر یادآور شد: در گذشته برای آسفالت معابر در بناب توجه چندانی صورت نگرفته و وضعیت آسفالت معابر بناب باعث آبروریزی است. به گزارش بناب پرس، امین رفیعی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری بناب با بیان اینکه این مبلغ در قالب ۱۳ پروژه […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار بناب با انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت در معابر اصلی این شهر یادآور شد: در گذشته برای آسفالت معابر در بناب توجه چندانی صورت نگرفته و وضعیت آسفالت معابر بناب باعث آبروریزی است.

مدارس مختلط در شهرک ولیعصر بناب/ وضعیت آسفالت معابر بناب باعث آبروریزی است

به گزارش بناب پرس، امین رفیعی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری بناب با بیان اینکه این مبلغ در قالب ۱۳ پروژه عمرانی، ورزشی، فرهنگی و آموزشی در محلات سکونتگاه های غیررسمی هزینه خواهد شد؛ اظهار داشت: قرار است با تخصیص حداقل ۲۰ درصد اعتبارات فوق مراحل اجرایی این پروژه ها آغاز شود.

وی تصریح کرد: در این زمینه ۳ میلیارد ریال اعتبار برای جابجایی ۱۲۰ تیر برق در محلات سکونتگاه های غیررسمی و همچنین بافت های فرسوده اختصاص یافته است که امیدواریم امور برق شهرستان با اولویت بندی محلات نسبت به جابجایی تیرهای برق اقدام کند.

رئیس ستاد بازآفرینی شهری بناب با انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت در معابر اصلی این شهر یادآور شد: در گذشته برای آسفالت معابر در بناب توجه چندانی صورت نگرفته و وضعیت آسفالت معابر بناب باعث آبروریزی است.

رفیعی همچنین خاطرنشان کرد: با وجود اینکه هنوز یک سال از آسفالت خیابان آب شمالی در بناب نمی گذرد، به جهت کیفیت پایین آسفالت و عدم پیگیری مسئولان امر آسفالت از بین رفته است که امیدواریم شهرداری و راه و شهرسازی با انجام آزمایشات لازم جلوی هدر رفت بودجه را بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب نیز در این جلسه از اختصاص ۱۱ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مدرسه در محله آغداش خبرداد و گفت: این مدرسه ۶ کلاسه بوده که به ۱۲ کلاسه تبدیل شده است.

محمود قهرمانی با اشاره به کمبود مدرسه در سکونتگاه های غیررسمی شهر افزود: در دیزج شمالی تنها یک مدرسه داریم که جوابگوی نیاز منطقه نیست و در صورت امکان اعتبار لازم برای احداث مدرسه جدید در این محله در نظر گرفته شود.

مدیر آموزش و پرورش بناب در ادامه اذعان کرد: در شهرک ولی عصر (عج) بناب با کمبود شدید فضای آموزشی مواجه هستیم و در این شهرک دانش آموزان بصورت مختلط به مدرسه می روند که رسماً اعلام می کنم ما در این خصوص مشکل داریم.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.