حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرماندار بناب: مسئولان ادارات از تمام ظرفیت خود و ادارات برای حل مشکلات مردم قدم بردارند/ هیچگونه منع قانونی برای حمایت از تولید، اشتغال و صادرات وجود ندارد/ انشاءالله با کمک و همکاری مسئولان و مردم شهرستان شاهد برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم در دوم اسفند ماه در شهرستان بناب خواهیم بود.
22 دسامبر 2019 - 21:33
شناسه : 3070
بازدید 87
5

فرماندار بناب: مسئولان ادارات از تمام ظرفیت خود و ادارات برای حل مشکلات مردم قدم بردارند/ هیچگونه منع قانونی برای حمایت از تولید، اشتغال و صادرات وجود ندارد/ انشاءالله با کمک و همکاری مسئولان و مردم شهرستان شاهد برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم در دوم اسفند ماه در شهرستان بناب خواهیم بود. به گزارش بناب […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار بناب: مسئولان ادارات از تمام ظرفیت خود و ادارات برای حل مشکلات مردم قدم بردارند/ هیچگونه منع قانونی برای حمایت از تولید، اشتغال و صادرات وجود ندارد/ انشاءالله با کمک و همکاری مسئولان و مردم شهرستان شاهد برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم در دوم اسفند ماه در شهرستان بناب خواهیم بود.

به گزارش بناب پرس، امین رفیعی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب تکریم ارباب رجوع را یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان و کارکنان ادارات عنوان کرد و اظهار داشت: طرح نیازها و مشکلات از سوی مسئولان از ساده‌ترین خواسته‌های مردم است که باید از سوی مسئولان و کارکنان ادارات به مردم احترام قائل شد و تا حد قانونی کار آنها را حل کرد و از تمام ظرفیت خود و ادارات خود برای حل مشکلات مردم قدم بردارند و لااقل حرف مردم را بشنوند.

وی افزود: دشمنان در صددند مشکلات کشور را به سایر بخش ها تسرّی داده و هدف شان ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان نظام است، بنابر این یک مسئول با لیاقت و با بصیرت باید شرایط را به نحو احسن مدیریت نموده و با حل مشکلات و خواسته‌های مردم دشمنان را در این زمینه ناکام بگذارد.

فرماندار شهرستان بناب به اهمیت صادرات غیر نفتی و پتانسیل موجود و بسترسازی انجام شده در شهرستان اشاره کرد و گفت: هیچگونه منع قانونی برای حمایت از تولید، اشتغال و صادرات وجود ندارد و اگر موردی یا مشکلی باشد بیاورید و با مسئولیت بنده به تصویب برسانیم، چرا که پس از امنیت اولویت دوم در کشور حمایت از تولید، اشتغال و صادرات است.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان بناب سپس با ارائه گزارشی از روند ثبت نام و بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بناب اظهار کرد: انشاءالله با کمک و همکاری مسئولان و مردم شهرستان شاهد برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم در دوم اسفند ماه در شهرستان بناب خواهیم بود.

وی به ماده ۱۱ قانون انتخابات اشاره و تأکید کرد: این قانون به صراحت اعلام می دارد تمام ادارات دولتی از هر گونه امکانات دولتی، اعم از فضای ادارات، مسئولان و کارکنان حق فعالیت به نفع یا علیه هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی را ندارند.

رفیعی همچنین اظهار امیدواری کرد:  بنده روی سه بحث مهم در این انتخابات تأکید دارم؛ افزایش مشارکت مردم در انتخابات، تأمین امنیت انتخابات که مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی کارهای خود را انجام می‌دهند و بالاتر از این‌ها که روی آن تأکید دارم، سلامت انتخابات است.

فرماندار بناب با بیان اینکه اجازه نخواهم داد اعمال و رفتار خلاف قانون از سوی داوطلبان، طرفداران نامزدها و برگزارکنندگان انتخابات صورت گیرد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری شهرستان بناب ایجاد شده و تمام مسائل مربوط به انتخابات رصد می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بلافاصله با تشکیل پرونده به موضوع رسیدگی خواهد شد.

رفیعی تصریح کرد: اگر موردی پیش بیاید ومشخص شود کارمندی از دولت با دلایل و مستندات تخلفی انجام داده، بنده به عنوان فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات اولین نفری خواهم بود که از وی شکایت کرده و به شعبه رسیدگی به تخلفات ارجاع خواهم داد و به هیچ عنوان از وظیفه ام کوتاه نخواهم آمد.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.