حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرماندار بناب: مردم از عدم نظارت بر قیمت کالا در بازار گله مند هستند
16 فوریه 2019 - 12:28
شناسه : 689
بازدید 92
5

فرماندار شهرستان بناب: مردم از عدم نظارت بر قیمت کالاها در بازار گله‌مند هستند /اصناف اجازه سوءاستفاده به فرصت‌طلبان ندهند به گزارش بناب پرس، امین رفیعی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب با اشاره به اینکه تعدد قیمت ها عامل نارضایتی مردم شده است؛ اظهار داشت: مردم از عدم نظارت بر قیمت کالاها و […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار شهرستان بناب:
مردم از عدم نظارت بر قیمت کالاها در بازار گله‌مند هستند /اصناف اجازه سوءاستفاده به فرصت‌طلبان ندهند

به گزارش بناب پرس، امین رفیعی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب با اشاره به اینکه تعدد قیمت ها عامل نارضایتی مردم شده است؛ اظهار داشت: مردم از عدم نظارت بر قیمت کالاها و اجناس در بازار این شهرستان گله مند هستند.

وی با بیان اینکه نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت اجناس از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار است؛ یادآور شد: دستگاه های نظارتی و مسئول باید کنترل و نظارت را سرلوحه کار خود قرار داده و اجازه ندهند که عده ای از شرایط به وجود آمده در کشور سوءاستفاده کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب تأکید کرد: باید با هر گونه گرانفروشی خارج از چارچوب موازین قانونی جلوگیری کرد و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در دسترس قرار گیرد.

رفیعی از رسیدگی به ۳۳۴ پرونده قاچاق توسط تعزیرات حکومتی شهرستان در سال ۹۷ خبر داد و بر جلوگیری از قاچاق هرگونه دام از طریق این شهرستان تأکید کرد و از مسئولان دامپزشکی خواست تمام دام های در حال حمل بدون مجوز دامپزشکی را برای کشتار به کشتارگاه صنعتی شهرستان هدایت کنند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.