حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرماندار بناب: عوامل گرانی های اخیر نوسانات قیمت ارز و التهابات روانی است
05 می 2019 - 15:47
شناسه : 1109
بازدید 175
2

فرماندار بناب: عوامل گرانی های اخیر نوسانات قیمت ارز و التهابات روانی است به گزارش بناب پرس، رفیعی فرماندار شهرستان بناب در جلسه عصر امروز ستاد تنظیم بازار با اشاره به گرانی و مشکل تامین اقلام مورد نیاز مردم اظهار کرد: متاسفانه نوسان قیمت ارز و التهابات روانی در بازار باعث گرانی شده و مردم […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار بناب: عوامل گرانی های اخیر نوسانات قیمت ارز و التهابات روانی است

به گزارش بناب پرس، رفیعی فرماندار شهرستان بناب در جلسه عصر امروز ستاد تنظیم بازار با اشاره به گرانی و مشکل تامین اقلام مورد نیاز مردم اظهار کرد: متاسفانه نوسان قیمت ارز و التهابات روانی در بازار باعث گرانی شده و مردم را در تامین اقلام اساسی و مورد نیازشان با مشکل مواجه کرده است، که باید نظارت و کنترل شود.

رفیعی به ساماندهی پروانه های کسب مشاغل اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی مراجعین از معضل تداخل شعلی در بین بازاریان گلایه می کنند، متاسفانه برخی از اصناف به مشاغل غیر از عنوان پروانه کسب پرداخت می کنند و حتی برخی مقابل مغازه ها و ویترین را اجاره می دهند که اینگونه موارد باید نظارت و برخورد شود.

فرماندار بناب در پایان ذبح دام در خارج از شهرستان با وجود داشتن کشتارگاهی مجهر و بهداشتی در بناب را جای تعجب دانست و گفت: متاسفانه عده ای به دلایل نامعلوم دام های خود را در سایر شهرستان ها ذبح می کنند که  صدق و صحت این کار در باطن برای ما پنهان می ماند که از اداره دامپزشکی درخواست داریم هر چه سریع تر مانع این موضوع شود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب:
در تامین کالاهای اساسی در شهرستان مشکل نداریم

حبیب خانبابایی در جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به تامین و توزیع عادلانه کالاهای اساسی در شهرستان بناب اشاره کرد و گفت: طی دو ماه اخیر مقدار ۲۴ تن ۹۸۰ کیلو گوشت منجمد، ۳ تن ۴۵۰ کیلو مرغ، ۱۲۱ تن برنج تایلندی، ۱۵۱ تن شکر، ۱۰ تن قند، ۳۰ تن روغن نباتی و همچنین برنج پاکستانی در شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت همچنین از فعالیت بازرسی ها و کنترل بازار طی دو ماه اخیر خبر داد و افزود: در این مدت ۱۵۰۰ مورد بازرسی که یک مورد با حضور دادستان، ۴۲ مورد مشترک با سایر نهادهای نظارتی انجام دادیم که طی آن ۵۸ پرونده تخلف تشکیل و تحویل مقامات قضایی شد.

وی در ادامه افزود: در این مدت ۲۰۰ بازرسی آرد و نان نیز داشتیم که طی آن ۱۳ پرونده تخلف تشکیل شده است.

خانبابایی گفت: نظارت، کنترل و ساماندهی در بازار در آستانه ماه مبارک رمضان نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.