حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرماندار بناب: عدم حضور کامل کارمندان با سن بالای ۵۵ سال در ادارات بناب
29 فوریه 2020 - 16:56
شناسه : 3573
بازدید 83
5

فرماندار بناب: عدم حضور کامل کارمندان با سن بالای ۵۵ سال در ادارات بناب به گزارش بناب پرس، امین رفیعی با تشریح مصوبه اخیر قرارگاه زیستی استان از تصویب عدم حضور کامل کارمندان بالای ۵۵ سال سن در ادارات خبر داد. وی همچنین با اشاره به کاهش ۲ ساعتی ساعات کار ادارات جهت پیشگیری از […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار بناب:
عدم حضور کامل کارمندان با سن بالای ۵۵ سال در ادارات بناب

به گزارش بناب پرس، امین رفیعی با تشریح مصوبه اخیر قرارگاه زیستی استان از تصویب عدم حضور کامل کارمندان بالای ۵۵ سال سن در ادارات خبر داد.

وی همچنین با اشاره به کاهش ۲ ساعتی ساعات کار ادارات جهت پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، افزود: تنها ساعات کار روزانه ارگان های دولتی به غیر از ادارات خدمات رسان کاهش یافته اند و شهرداری، بانک ها و مراکز بهداشتی و پزشکی به عنوان ادارات خدمات رسان از این مصوبه مستثنی هستند.

رئیس ستاد بحران شهرستان همچنین در تشریح مصوبه اخیر تصریح کرد: ساعات کار ادارات شهرستان از ساعت ۸ الی ۱۲/۳۰ خواهد بود و این مصوبه تنها تا انتهای هفته جاری وجاهت قانونی دارد و در صورت تمدید آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین در انتها افزود: ارائه هر گونه مواد غذایی و پذیرایی نیز تا اطلاع ثانوی در ادارات و سازمان ها ممنوع می باشد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.