حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرماندار بناب: تا پایان سال ۹۸ پرونده مسکن مهر در بناب بسته خواهد شد
06 آگوست 2019 - 19:17
شناسه : 1756
بازدید 74
6

‍ ‍اولین جلسه شورای مسکن سال ۹۸ شهرستان بناب فرماندار بناب؛ سال ۹۸ پرونده مسکن مهر در بناب بسته خواهد شد به گزارش بناب پرس، امین رفیعی فرماندار بناب در جلسه شورای مسکن شهرستان بناب گفت: تعداد ۱۴۴۸۰ واحد مسکونی در سطح روستاهای بناب موجود است که از این تعداد ۷۴۴۵ واحد تا پایان سال […]

ارسال توسط :
پ
پ

‍ ‍اولین جلسه شورای مسکن سال ۹۸ شهرستان بناب

فرماندار بناب؛
سال ۹۸ پرونده مسکن مهر در بناب بسته خواهد شد

به گزارش بناب پرس، امین رفیعی فرماندار بناب در جلسه شورای مسکن شهرستان بناب گفت: تعداد ۱۴۴۸۰ واحد مسکونی در سطح روستاهای بناب موجود است که از این تعداد ۷۴۴۵ واحد تا پایان سال ۹۷ مقاوم سازی شده است.

وی تصریح کرد: تعداد ۵۶۴۱ واحد مسکونی از طریق بنیاد مسکن و شهرسازی ساخته شده که ۱۸۰۴ واحد آن به صورت شخصی ساز بوده است و با افزایش ده درصدی در بحث مقاوم سازی روستایی در مقایسه با میانگین مقاوم سازی روستایی استان که ۴۳ درصد بوده است شهرستان بناب با رشد ده درصدی رتبه بالاتری را در استان به خود اختصاص داده است.

رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود از صدور ۶۰۰ فقره اسناد رسمی به واحدهای مسکونی روستایی خبرداد و گفت: تعداد ۹۶۴۶ فقره سند واحدهای مسکونی صادر شده که ۶۷ درصد از آن اسناد روستایی می‌باشد.

نماینده‌ی عالی دولت در شهرستان بناب از ۶۰۰ سهمیه وام های بنیاد مسکن روستایی در سال ۹۸ خبرداد و گفت: ۲۴ میلیارد تومان وام روستایی با بهره ۵ درصدی جهت مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن روستایی پرداخت خواهد شد.

رفیعی در بخشی از سخنان خود ضمن اشاره به تفاهم‌نامه‌ی بنیاد مسکن با مسکن شهرسازی در قالب طرح اقدام ملی گفت: یکصد هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی برای خانوار شهری که برای ساخت هر واحد مسکونی ۹۵ میلیون تومان وام با سود ۹ درصد توسط بانک عامل مسکن پرداخت، که در برش شهرستانی سال ۹۸ به تعداد ۳۴۰ واحد مسکونی خواهد رسید.

وی ضمن تاکید بر تأمین اعتبار شهر جدید خوشه مهر بناب گفت : از همین اعتباری که برای شهرستان بناب در نظر گرفته شده برای این شهر جدید نیز مورد استفاده قرار گیرد.

رفیعی ضمن ابراز نگرانی از نامناسب بودن شکل جایابی مسکن مهر گفت: با عدم بی‌توجهی به نوسازی بافت فرسوده و همچنین با جدایی اجتماعی که یک گروه از مردم را دریک جای دیگر اسکان دادن مشکلاتی را در سیر زمان به وجود آورده است که در بحث تأمین مسکن باتوجه به این مشکلات می‌توانستیم مشکلات را حل کنیم.

رفیعی، فرماندار بناب در پایان ضمن اشاره به مشکلات تعاونی مسکن مهر گفت: با رشد ۳۰ درصدی پروژه‌ی تعاون مسکن کوفه بناب، که با پرداخت هزینه‌ها توسط مردم در طی سالیان متمادی انجام یافته است، عملیات اجرایی این پروژه‌ی راکد، که با دستور وزیر محترم راه و مسکن شهرسازی، نهاد متولی این پروژه باید اقدامات خود را جهت پیشرفت و اتمام این پروژه انجام دهد و همچنین تعاونی ۴۴۲۷ مسکن مهر بناب با افزایش اعتبار تسهیلات ۴۰ میلیونی که ساز و کار آن ۵۰ درصد ابتدای پروژه و ما بقی آن در حین اجرا و با روند پیشرفت کار تخصیص می‌یابد و این پروژه ۲۸۰ واحدی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی متوقف شده است که با افزایش اعتبار روند تکمیلی خود را پیموده و با تکمیل این دو پروژه پرونده مسکن مهر در بناب بسته خواهد شد.
پایان خبر / قدسی‌زاده

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.