حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرماندار بناب: برنامه جامعه ایمن در بناب اجرا می‌شود
29 دسامبر 2019 - 16:58
شناسه : 3112
بازدید 79
3

فرماندار بناب: برنامه جامعه ایمن در بناب اجرا می‌شود به گزارش بناب پرس، امین رفیعی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده با موضوع تصویب جامعه ایمن و هماهنگی لازم برای تدوین برنامه های اجرایی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در سال گذشته در شهرهای جلفا و شهر جدید سهند در آذربایجان شرقی […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار بناب: برنامه جامعه ایمن در بناب اجرا می‌شود

به گزارش بناب پرس، امین رفیعی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده با موضوع تصویب جامعه ایمن و هماهنگی لازم برای تدوین برنامه های اجرایی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در سال گذشته در شهرهای جلفا و شهر جدید سهند در آذربایجان شرقی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این برنامه به صورت بین بخشی است؛ افزود: شهرداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان امکان اجرای این برنامه را ندارند و تمامی دستگاه ها باید جهت عملیاتی شدن آن همکاری کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به اینکه هدف از اجرای این برنامه مقایسه شهرستان با دیگر شهرستان ها نیست؛ گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی، کاهش حوادث و سوانح ترافیکی، مدارس سالم و ایمن، شهری سالم و ایمن از اهداف این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه تمامی خدمات شهری از نظر اجتماعی، فرهنگی و زندگی منطبق با جامعه ایمن ارائه می شود و در آن با اجرای برنامه های پیشگیری، آمار حوادث به صفر و یا حداقل کاهش خواهد یافت.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.