حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرمانداری بناب عنوان دوم فرمانداری برتر آذربایجان‌شرقی را کسب کرد
27 سپتامبر 2020 - 18:20
شناسه : 5421
بازدید 104
4

فرمانداری بناب عنوان دوم فرمانداری برتر آذربایجان‌شرقی را کسب کرد به گزارش بناب پرس به نقل از فارس، وزارت کشور شاخص و معیارهایی را برای سنجش و ملاک ارزیابی فرمانداری های سراسر کشور ابلاغ نموده بود که بر اساس این شاخص ها در نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ فرمانداری های استان آذربایجان شرقی فرمانداری شهرستان […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانداری بناب عنوان دوم فرمانداری برتر آذربایجان‌شرقی را کسب کرد

به گزارش بناب پرس به نقل از فارس، وزارت کشور شاخص و معیارهایی را برای سنجش و ملاک ارزیابی فرمانداری های سراسر کشور ابلاغ نموده بود که بر اساس این شاخص ها در نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ فرمانداری های استان آذربایجان شرقی فرمانداری شهرستان بناب با کسب ۱/۸۸۳ امتیاز در مقابل امتیاز ۸۹۱ فرمانداری آذرشهر عنوان دومی فرمانداری های استان آذربایجان شرقی را به خود اختصاص داده است.

این گزارش می افزاید: فرمانداری بناب در شرایطی این رتبه را در بین ۲۱ فرمانداری استان آذربایجان شرقی به خود اختصاص داده است که این فرمانداری در ارزیابی سال ۱۳۹۷ رتبه دوازدهم فرمانداری های استان آذربایجان شرقی را در اختیار داشت.

واگذاری طرح های شاخص، فعال و مؤثر در زمینه اشتغال زایی و رونق تولید در هر منطقه به بخش خصوصی و ایجاد زمینه برای ورود سرمایه گذاران در حوزه های گوناگون و نیز تلاش برای رفع موانع و چالش های فراروی بخش تولید از دیگر شاخص های مورد تأکید وزارت کشور برای معرفی و انتخاب فرمانداری های برتر بوده است.

گفتنی است، شهرستان بناب در سا ل ۱۳۶۸ با تصویب هیأت دولت به فرمانداری ارتقا یافت.

این شهرستان با جمعیتی در حدود ۱۵۰ هزار نفر در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و ظرفیت ارتقاء این شهرستان به فرمانداری ویژه را داراست.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.