حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3100 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فراخوان هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی بناب ۱۳۹۸
18 دسامبر 2019 - 18:13
شناسه : 2971
بازدید 75
8

فراخوان هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی بناب ۱۳۹۸ به اطلاع هنرمندان رشته های هنرهای تجسمی و خوشنویسی می رساند انجمن هنرهای تجسمی بناب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب ، هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی را در رشته های نقاشی (مدادرنگی – آبرنگ – رنگ روغن – پاستل – اکریلیک – تصویر […]

ارسال توسط :
پ
پ

فراخوان هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی بناب ۱۳۹۸

به اطلاع هنرمندان رشته های هنرهای تجسمی و خوشنویسی می رساند انجمن هنرهای تجسمی بناب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب ، هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی را در رشته های نقاشی (مدادرنگی – آبرنگ – رنگ روغن – پاستل – اکریلیک – تصویر سازی – خط نقاشی – مینیاتور – کاریکاتور – گرافیک – نگارگری … و شاخه های سیاه قلم ) و در رشته های خوشنویسی ( نستعلیق – شکسته نستعلیق – نسخ – ثلث ) به مناسبت ایام ا… دهه فجر برگزار می نماید.

شرایط بخش تجسمی : موضوع جشنواره آزاد است . آثار با مضامین : انقلاب اسلامی ، حجاب و عفاف ، نماز و نیایش ، ایثار و شهادت و نیز آثار خلاقانه و ابتکاری از اولویت برخوردار می باشند.

هنرهای تجسمی در دو بخش برگزار می شود :

الف : نقاشی غیر حضوری

در این بخش آثار توسط هنرمندان به دبیرخانه ارسال می گردد تا مورد داوری قرار گیرند .لازم به ذکر است آثاری در این بخش مورد داوری قرار میگیرند که غیرکپی ( ارجینال ) باشند و آثار کپی صرفا در بخش نمایشگاهی شرکت داده می شود .

ب : نقاشی حضوری ( زنده )

هنرمندان علاقمند به مدت یک روز در تاریخ پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب با چهار موضوع ۱- انقلاب اسلامی ۲- حجاب و عفاف ۳ –ایثار و شهادت ۴- موضوع آزاد برگزار میشود .

هنرمندان با حضور در ورک شاپ آثار خود را به صورت زنده خلق می نمایند و سپس مورد داوری قرار می گیرند .

هر هنرمند می تواند در یک بخش مسابقه شرکت نماید .

آثار ارائه شده در نمایشگاه ها و جشنواره های سالهای قبل مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.

در صورتی که تعداد هنرمندان شرکت کننده در هر رشته کمتر از۵ نفر باشد ، آثار در بخش رقابتی شرکت داده نخواهد شد و صرفا در صورت تایید هیات داوران در نمایشگاه به معرض عموم قرار داده خواهد شد .

ج : بخش خوشنویسی

سال خلق آثار این بخش باید مربوط به سالهای ۹۷ و ۹۸ باشد .

هر شرکت کننده در هر بخش خطاطی فقط ۲ اثر میتواند ارائه دهد .

قاب گیری توسط خود شرکت کننده صورت میگیرد .

در این بخش نیز در صورتی که تعداد هنرمندان شرکت کننده در هر رشته کمتر از۵ نفر باشد ، آثار در بخش رقابتی شرکت داده نخواهد شد و صرفا در صورت تایید هیات داوران در نمایشگاه به معرض عموم قرار داده خواهد شد .

روز شمار جشنواره :

مهلت تحویل آثار : ۱ تا ۸ بهمن ۱۳۹۸

برگزاری کارگاه نقاشی حضوری : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

برگزاری نمایشگاه از آثار قابل نمایش به تشخیص هیات داوران : ۱۲ لغایت ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.