حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
عملیات سپاه تحت الشعاع شدنی نیست، چون ضربه حیثیتی به آمریکا وارد کرده است
17 ژانویه 2020 - 19:59
شناسه : 3311
بازدید 99
9

حجت الاسلام والمسلمین اصغری: عملیات سپاه تحت الشعاع شدنی نیست، چون ضربه حیثیتی به آمریکا وارد کرده است به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین ناصر اصغری در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه آمریکا با ترور ناجوانمردانه و بزدلانه یکی از بهترین فرزندان این ملت را شهید کرد، اظهار […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اصغری:

عملیات سپاه تحت الشعاع شدنی نیست، چون ضربه حیثیتی به آمریکا وارد کرده است

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین ناصر اصغری در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه آمریکا با ترور ناجوانمردانه و بزدلانه یکی از بهترین فرزندان این ملت را شهید کرد، اظهار داشت: آمریکا فکر می کرد با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی یک ضربه فوق العاده کاری به انقلاب اسلامی وارد کند اما غافل از اینکه خطر پیکر سوخته و پاره پاره شهید سلیمانی و از سردار سلیمانی زنده بیشتر خواهد بود.

وی افزود: با شهادت سردار سلیمانی منطقه تکان خورد، بلافاصله ملت های انقلابی از کشورهای مختلف به صحنه آمدند و در فاصله اندکی ملت های مسلمان اعتقاد خود را نسبت به جبهه مقاومت نشان دادند و در اندک زمانی و در حین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید سلیمانی آمریکایی ها از سپاه پاسداران با سیلی سخت مواجه شدند که در هفتاد سال بعد از جنگ جهانی دوم از هیچ کسی چنین سیلی را نخورده بودند و ابهت پوشالی شان شکست.

خطیب جمعه موقت شهرستان بناب اذعان کرد: با وجود ابهت نظامی آمریکا و رادارها و ماهواره های پیشرفته شان و در اوج تحریم ایران با موشک های ساخته شده بدست فرزندان برومند این ملت، تمام سیستم های راداری و پدافند ضد موشکی دشمن را خاموش شده و از چند پایگاه نظامی عبور و به اهداف مورد نظر اصابت کرده و تجهیزات نظامی فوق العاده آمریکا را که نظیر ندارند در عرض چند لحظه نابود می شوند.

وی با اشاره به اینکه آمریکاییها تهدید کرده بودند که در صورت انجام اقدام متقابل ایران مراکز اقتصادی، نظامی و فرهنگی ایران را خواهند زد، اما پس از عملیات سپاه کوچکترین عملیاتی را نتوانستند انجام دهند، تصریح کرد: این یک پیام بزرگی به منطقه داد و کشورهای منطقه متوجه شدند که آمریکا یک ببر کاغذی بیش نیست و اتکا به آمریکا بیهوده است.

حجت الاسلام والمسلمین اصغری گفت: متأسفانه بحث سقوط هواپیمای اوکراینی دلها را جریحه دار کرد و سوژه دست دشمنان داد و منافقان داخلی و دشمنان خارجی نیز سعی کردند با بزرگ نمایی این اتفاق اقدام بزرگ سپاه به فراموشی سپرده شود، البته به نظر می رسد هنوز ابعاد مخفی در سقوط این هواپیما وجود دارد که در دست بررسی است و چه بسا خود آمریکاییها در این مسئله دست دارند اما قضاوت قطعی نمی کنیم.

 وی افزود: ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار که عزیزان خود را در این سانحه از دست دادند، آفرین می گوییم به خانواده های آنها که با دادن پیام اعلام کردند که فرزندان ما فدای نظام و رهبری و با این اقدام خود ابزار سوءاستفاده را از دشمنان نظام گرفتند.

این مدرس حوزه علمیه تصریح کرد: این اتفاق دست های منافقین را در داخل کشور رو کرد و تعدادی از هنرمندان وابسته همچون گذشته مثل مگس بر روی این زخم نشستند و با تحریم برخی جشنواره های سینمایی و دادن پیام خاص با دشمن همراهی کردند تا عملیات سپاه تحت الشعاع قرار گیرد اما هرگز تحت الشعاع شدنی نیست، چونکه این ضربه حیثیت آمریکا را بر باد داده است.

حجت الاسلام والمسلمن اصغری در ادامه خطبه ها با عرض تسلیت ایام فاطمیه به فاجعه سیل در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: هزاران نفر از مردم این استان گرفتار سیل ویرانگر شده اند و نیازمند مساعدت و یاری هستند که امید است مردم و مسئولان با کمک های خود به یاری هموطنان سیل زده در این استان بشتابند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.