حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی سهند بناب با دستور رئیس جمهور آغاز شد/ تصاویر
01 آگوست 2019 - 20:37
شناسه : 1632
بازدید 265
9

عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی ۴۵۰ مگاواتی سهند بناب با دستور رئیس‌جمهور آغاز شد‌ به گزارش بناب پرس، همزمان با سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی با دستور دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران و با حضور مهندس همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، جمعی از مسئولان صنعت برق، […]

ارسال توسط :
پ
پ

عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی ۴۵۰ مگاواتی سهند بناب با دستور رئیس‌جمهور آغاز شد‌

به گزارش بناب پرس، همزمان با سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی با دستور دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران و با حضور مهندس همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، جمعی از مسئولان صنعت برق، امام جمعه، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسوولان محلی و مردم شهرستان بناب عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس F سهند بناب با ظرفیت ۴۵۱ مگاوات آغاز شد.

نیروگاه سیکل ترکیبی کلاسF سهند بناب در راستای سیاست های وزارت نیرو و صنعت برق کشور جهت استفاده بهینه از منابع به خصوص سوخت مصرفی نیروگاه ها و افزایش راندمان تولید، طرح احداث نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس F سهند در برنامه توسعه تولید برق کشور قرار گرفته است.

این نیروگاه شامل یک واحد توربین گاز از نوع توربین گازی کلاس زیمنس به ظرفیت ۳۰۷ مگاوات و یک واحد توربین بخار به ظرفیت ۱۴۴ مگاوات است.

این نیروگاه که در کنار نیروگاه قدیمی بناب احداث می شود، سوخت اولش گاز و سوخت جایگزین گازوئیل است که می تواند نیازهای رو به رشد توسعه صنعت آذربایجان شرقی را تامین کند.

گفتنی است فاز جدید نیروگاه سهند بناب طبق برنامه، باید تا تابستان ۱۴۰۰ وارد مدار شود.

نیروگاه که در کنار نیروگاه قدیمی بناب احداث می شود، سوخت اولش گاز و سوخت جایگزین گازوئیل است که می تواند نیازهای رو به رشد توسعه صنعت آذربایجان شرقی را تامین کند.

گفتنی است فاز جدید نیروگاه سهند بناب طبق برنامه، باید تا تابستان ۱۴۰۰ وارد مدار شود.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.