حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
عزاداری عاشورائیان بناب در سوگ اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلاء/ تصاویر
10 سپتامبر 2019 - 16:14
شناسه : 2117
بازدید 96
4

عزاداری عاشورائیان بناب در سوگ ابا عبدالله الحسین علیه السلام و شهدای کربلا عزاداری مردم ولایتمدار و حسینی شهرستان بناب در روز عاشورا در سوگ شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ شهید والامقام کربلا امروز به اوج خود رسید و همه مناطق شهری و روستایی بناب غرق در ماتم و عزا شد. به گزارش بناب […]

ارسال توسط :
پ
پ

عزاداری عاشورائیان بناب در سوگ ابا عبدالله الحسین علیه السلام و شهدای کربلا

عزاداری مردم ولایتمدار و حسینی شهرستان بناب در روز عاشورا در سوگ شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ شهید والامقام کربلا امروز به اوج خود رسید و همه مناطق شهری و روستایی بناب غرق در ماتم و عزا شد.

به گزارش بناب پرس، عاشقان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام روز سه‌شنبه ندای لبیک یا حسین و “هیهات منا الذله” سر داده و با بغضی در گلو، سوگوارانه و با اشک ماتم، عشق به شهدای کربلا را به نمایش گذاشتند و همه جا رنگ و بوی عاشورایی گرفت.

امروز پرچم “یا حسین(ع)” و “یا ابوالفضل(ع)” توسط مردم ولایتمدار، خداجو و مومن شهرستان بناب همراه با آیین زنجیرزنی و سینه‌زنی برای شهدای کربلا به اهتزار درآمد و دسته‌های عزاداری در قالب هیات‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی، با حضور در مرکز شهر و خیابان‌های شهری و روستایی به نوحه‌سرایی و عزاداری پرداختند.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.