حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
عدم رغبت کشاورزان برای فروش گندم به دولت/ هیچ عذری در قبال کوتاهی احتمالی از سوی مسئولان قابل قبول نیست
16 سپتامبر 2019 - 22:33
شناسه : 2187
بازدید 85
4

فرماندار بناب: عدم رغبت کشاورزان برای فروش گندم‌ به دولت/ هیچ عذری در قبال کوتاهی‌های احتمالی از سوی مسوولان قابل قبول نیست به گزارش بناب پرس به نقل از فارس، امین رفیعی در جلسه مشترک شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار بناب:

عدم رغبت کشاورزان برای فروش گندم‌ به دولت/ هیچ عذری در قبال کوتاهی‌های احتمالی از سوی مسوولان قابل قبول نیست

به گزارش بناب پرس به نقل از فارس، امین رفیعی در جلسه مشترک شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات اعضاء کارگروه در خصوص تأمین آب در بخش کشاورزی، شرب و سایر بخش ها اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته امسال نیز شاهد بارش های مناسبی خواهیم بود و برای اینکه شاهد مشکلات و سیلاب ابتدای امسال نباشیم، نیازمند این است که مسئولان از امروز برای رفع نقاط حادثه خیز قدم بردارند و شهرداری نسبت به لایروبی مسیرها اقدام کند.

وی با بیان اینکه هیچ عذری در قبال کوتاهی های احتمالی از سوی مسوولان قابل قبول نیست؛ افزود: نباید شاهد وارد شدن خسارت مجدد به بخش های مختلف باشیم.

رئیس کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بناب با انتقاد از عدم اجرا و تکمیل طرح نهر مهرآباد خاطرنشان ساخت: با وجود گذشت پنج سال از آغاز اجرای آن تاکنون این طرح نیمه تمام مانده و این شرایط قابل قبول نیست.

رفیعی تأکید کرد: نباید مشکلات ناشی از اختلاف دو سازمان را به کشاورزان تحمیل کنیم که این از آفت های بحث مدیریت است.

وی تصریح کرد: هر چه سریع تر باید موضوع تکمیل کانال نهر مهرآباد تعیین تکلیف شود.

فرماندار بناب در ادامه با اشاره به خرید ۲۲ هزار تن گندم از کشاورزان در سال گذشته تصریح کرد: امسال نیز پیش بینی می شد که حدود ۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان خریداری شود که تاکنون ۸ هزار و ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان بناب خریداری شده و این نشان می دهد که کشاورزان رغبتی برای فروش گندم برداشت شده به مراکز خرید ندارند.

رفیعی بیان کرد: بازرسان ادارات صمت، تعزیرات و غله بر نحوه خرید و فروش گندم نظارت دقیق و کامل دارند و اگر افرادی تصور کنند که بعد از گذشت مدتی گندم را قاچاق خواهند کرد، باید بگویم این کار غیرممکن است و با توجه به سامانه ای که راه اندازی شده است امکان خروج گندم از کشور میسر نخواهد بود.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.