حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
طرح جامعه ایمن احتمال وقوع و شدت آسیب ها را کاهش می دهد
29 دسامبر 2019 - 17:25
شناسه : 3115
بازدید 78
4

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب: طرح جامعه ایمن احتمال وقوع و شدت آسیب ها را کاهش می دهد به گزارش بناب پرس، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب نیز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت زنان و خانواده با اشاره به سیمای بهداشتی شهرستان گفت: سال گذشته ۶۵۵ نفر در شهرستان […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب: طرح جامعه ایمن احتمال وقوع و شدت آسیب ها را کاهش می دهد

به گزارش بناب پرس، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب نیز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت زنان و خانواده با اشاره به سیمای بهداشتی شهرستان گفت: سال گذشته ۶۵۵ نفر در شهرستان بناب فوتی داشتیم که ۲۹۲ نفر از آنان بیماران قلبی بودند و ۱۲۲ نفر نیز بر اثر ابتلا به سرطان فوت کردند.

علی نیّرپور با بیان اینکه بیماری های سرطان نقش اساسی در آمار فوتی های شهرستان دارد؛ گفت: ۶۵ درصد مرگ و میر شهرستان ناشی از بیماری های سرطان است.

برنامه پیشگیری از حوادث با مدل جامعه ایمن، در حقیقت برنامه ای است که می توان با استفاده از آن با مشارکت شهروندان، مدیران شهری و سازمان های مسئول تامین ایمنی شهروندان، ضمن پیشگیری از حوادث و آسیب ها، احتمال وقوع و شدت احتمالی آسیب ها را در حد امکان کاهش داد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.