حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
طرح استیضاح شهردار بناب کلید خورد
12 نوامبر 2019 - 14:42
شناسه : 2725
بازدید 66
6

با امضای تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر طرح استیضاح شهردار بناب کلید خورد. به گزارش بناب پرس، محسن رحیمیان عضو شورای اسلامی شهر بناب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: انجام خلاف قانون شهردار در اجرای ماده ۱۰۱ با وجود اینکه شورای اسلامی شهر با اجرای آن مخالف بود و هیأت تطبیق شهرستان نیز […]

ارسال توسط :
پ
پ

با امضای تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر طرح استیضاح شهردار بناب کلید خورد.

طرح استیضاح شهردار بناب کلید خورد

به گزارش بناب پرس، محسن رحیمیان عضو شورای اسلامی شهر بناب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: انجام خلاف قانون شهردار در اجرای ماده ۱۰۱ با وجود اینکه شورای اسلامی شهر با اجرای آن مخالف بود و هیأت تطبیق شهرستان نیز آن را رد کرده بود و شهردار برخلاف آن اقدام کرده است، از دلایل این استیضاح است.

وی افزود: واگذاری ۳ پروژه عمرانی شهرداری به پیمانکار از طریق ترک تشریفات با وجود مخالفت شورای شهر و رد آن در کمیته تطبیق شهرستان و تأیید رأی کمیته تطبیق در کمیته حل اختلاف استان آذربایجان‌شرقی و همچنین با وجود سپری شدن وقت قانونی شهردار در پاسخ به سئوالات طرح شده و استنکاف وی از پاسخ قانونی براساس ماده ۸۳ همین قانون موضوع بصورت استیضاح از شهردار مطرح شده که این از دیگر دلایل استیضاح شهردار بناب است.

براساس این گزارشٰ محبوب تیزپاز نیاری متولد ۱۳۴۶ پارس آباد مغان و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندسی معماری و شهرسازی است.

کلیددار شهر بناب پنجم آذرماه سال ۱۳۹۷ با رأی ۷ عضو شورای اسلامی شهر بناب از بین ۹ گزینه معرفی شده به عنوان شهردار بناب انتخاب و از ۲۵ آذرماه همان سال رسماً فعالیت خود را به عنوان شهردار بناب آغاز کرده است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.