حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
ضرورت برگزاری پرشور برنامه‌های هفته بسیج/ قلمرو بسیج جهانی شده است
15 نوامبر 2023 - 19:03
شناسه : 15747
بازدید 92
7
فرماندار بناب با تاکید بر ضرورت پرشور برگزار شدن برنامه های هفته بسیج، گفت: هفته بسیج صرفا برگزاری یادواره شهداء نیست، بلکه همه نهادها باید در حوزه کاری خود بسیجی وار در این هفته به مردم خدمت کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، فرماندار شهرستان بناب در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج، با بیان ویژگی‌های بسیجی اظهار داشت: بسیج در مقابل ظلم سکوت نکرده و دفاع خود را از حق به صورت خودجوش نشان می‌دهد و این امر در برهه‌های حساس کشور به اثبات رسیده است.

وی با اشاره به اهتزاز درآمدن پرچم ایران و عکس مقام معظم رهبری در کنگره آمریکا افزود: قلمرو بسیج امروزه جهانی شده و از مرزهای اسلامی عبور کرده است.

رضا لعلی عظمت پرچم کشورمان را در تجارب ارزنده امام خمینی (ره) دانست و گفت: امام (ره) بنیانگذار این انقلاب است و اکثر کشورها از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری کرده اند.

فرماندار بناب تصریح کرد: سازمان ملل در دنیای کنونی بی‌خاصیت‌ترین نهاد است که در قبال این نسل کشی بی رحمانه در غزه در سکوت کامل به سر می‌برد.

وی در خاتمه با تاکید بر ضرورت پرشور برگزار شدن برنامه های هفته بسیج، گفت: هفته بسیج صرفا برگزاری یادواره شهداء نیست، بلکه همه نهادها باید در حوزه کاری خود بسیجی وار در این هفته به مردم خدمت کنند.

 

لینک کوتاه:            http://bonabpress.ir/?p=15747

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.