حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
صادرات ۲۲۸ میلیون دلاری از بناب/ رتبه دوم بناب در رفع موانع تولید
03 مارس 2020 - 23:10
شناسه : 3593
بازدید 91
5

فرماندار بناب خبرداد: صادرات ۲۲۸ میلیون دلاری از بناب / رتبه دوم بناب در رفع موانع تولید به گزارش بناب پرس، امین رفیعی در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب اظهار داشت: به دنبال تشکیل جلساتی در خصوص رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی طی سال جاری بر اساس نتایج […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار بناب خبرداد:

صادرات ۲۲۸ میلیون دلاری از بناب / رتبه دوم بناب در رفع موانع تولید

به گزارش بناب پرس، امین رفیعی در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب اظهار داشت: به دنبال تشکیل جلساتی در خصوص رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی طی سال جاری بر اساس نتایج ارزیابی های به عمل آمده از سوی استان، شهرستان بناب رتبه دوم استان آذربایجان شرقی را در زمینه رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه تشکیل این جلسات باعث افزایش تولید و رونق در سطح شهرستان شده است؛ گفت: جا دارد از مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی و اداراتی که در این خصوص نهایت تلاش و همکاری را داشتند تا این امر تحقق یابد، تقدیر و تشکر بعمل آید.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس با اشاره به هدف گذاری این شهرستان برای صادرات ۲۰۰ میلیون دلاری در سال جاری تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون به ارزش ۲۲۸ میلیون دلار انواع کالا از طریق گمرک شهرستان بناب به خارج از کشور صادر شده است که این رقم در سال گذشته ۱۱۰ میلیون دلار بود و امسال دو برابر سال قبل صادرات از این شهرستان صورت گرفته است.

رفیعی در عین حال تأکید کرد: با وجود مشکلاتی که از لحاظ تحریم داشتیم، صادرات قابل توجهی از این شهرستان صورت گرفته و کارنامه درخشانی برای شهرستان بناب است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.