حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
شورا و شهرداری از ورزش بناب حمایت خواهد کرد/ ایجاد ایستگاه دوچرخه در پارک فدک
24 ژوئن 2022 - 12:18
شناسه : 11580
بازدید 132
6
شهردار بناب:

شهردار بناب گفت: یکی از مهمترین اهداف شورا و شهرداری گسترش فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف مردم است، از اینرو با جدیت از ورزش در بناب حمایت خواهیم کرد. به گزارش بناب پرس، فرید پناهی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات دوچرخه سواری در بناب گسترش فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف مردم خصوصا […]

ارسال توسط :
پ
پ

شهردار بناب گفت: یکی از مهمترین اهداف شورا و شهرداری گسترش فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف مردم است، از اینرو با جدیت از ورزش در بناب حمایت خواهیم کرد.

به گزارش بناب پرس، فرید پناهی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات دوچرخه سواری در بناب گسترش فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان و نوجوان را یکی از اهداف مهم شورا و شهرداری برشمرد و اظهار داشت: قطعا از ورزش بناب حمایت خواهبم کرد.

وی از ایجاد فضاهای ورزشی گلف، تنیس و اسب سواری در اطراف پارک فدک خبر داد و افزود: تلاش می کنیم این فضاها را در قالب دهکده المپیک تا شهریور ماه امسال آماده و برای استفاده در اختیار مردم قرار دهیم.

شهردار بناب همچنین در پاسخ به درخواست هیئت دوچرخه سواری بناب برای ایجاد ایستگاه دوچرخه سواری در پارک فدک گفت: به دنبال تهیه ۱۵ دستگاه دوچرخه و ایجاد ایستگاه کانکس برای استفاده علاقمندان در محدوده پارک هستیم.

پناهی مناسب سازی فضاهای ورزشی خصوصا مسیرهای دوچرخه سواری در سطح شهر را از دیگر اقدامات شهرداری عنوان کرد و افزود: شورا و شهرداری عزم جدی برای گسترش این رشته ورزشی داشته و بیست و دومین همایش دوچرخه سواری نیز از حمایت و پشتیبانی شهرداری برخوردار خواهد بود.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.