حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
05 اکتبر 2020 - 21:16
شناسه : 5454
بازدید 173
9

جلسه شورای اداری شهرستان بناب و مراسم تکریم و معارفه فرماندار بناب با حضور علیار راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، مسئولین و برخی از صاحبان صنایع، تولید کننده ها در سالن علامه طباطبایی دانشگاه بناب برگزار شد که در این مراسم از خدمات امین […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه شورای اداری شهرستان بناب و مراسم تکریم و معارفه فرماندار بناب با حضور علیار راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، مسئولین و برخی از صاحبان صنایع، تولید کننده ها در سالن علامه طباطبایی دانشگاه بناب برگزار شد که در این مراسم از خدمات امین رفیعی فرماندار سابق تقدیر و شهریار فتحی به عنوان یازدهمین فرماندار شهرستان بناب و سومین فرماندار دولت تدبیر و امید معرفی شد

وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین بزرگ‌ترین ظرفیت شهرستان بناب است

به گزارش بناب پرس، امین رفیعی فرماندار سابق شهرستان بناب در جلسه شورای اداری با ارائه گزارشی از این شهرستان گفت: در سایه تدبیر و وحدت و همدلی بین اعضای شورای تأمین شهرستان شاهد آن هستیم که مشکل اساسی در این شهرستان نباشد.

رفیعی داشتن روحیه تعامل و همدلی بین مردم و مسئولین شهرستان را عامل پیشرفت این شهرستان اعلام و اظهار داشت: این وحدت و همدلی باعث شده که شهرستان به دور از تنش باشد.

وی گفت: با وجود مشکلات و تنگناهای مالی در کشور ۱۴ درصد بیمه شدگان در شهرستان افزایش یافته است و طی شش ماهه نخست امسال بالغ بر ۱۸۶ میلیون دلار کالا از طریق گمرک بناب به خارج از کشور صادر شده است که این میزان در شش ماهه نخست سال گذشته ۱۲ میلیون دلار بود.

رفیعی در ادامه افزود: بر اساس ارزیابی اخیر کارشناسان وزارت کشور فرمانداری بناب از رتبه دوازدهم به رتبه دوم در بین فرمانداری‌های استان ارتقا یافته که نشان از تلاش و همکاری مجموعه خدوم فرمانداری دارد.

فرماندار سابق بناب ضمن تشکر از امام جمعه شهرستان از وی به عنوان پدر معنوی شهرستان یاد کرد و افزود: ایشان در مدت حضورم در بناب همواره راهنما و یاریگر ما در مسائل و مشکلات بودند.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از همکاران فرمانداری خود، خبرنگاران و اصحاب رسانه، اعضای شورای تامین، صاحبان صنایع و تولید کنندگان خاطرنشان کرد: با تمام توان برای پیشرفت شهرستان تلاش کرده ام و در خاتمه از عموم مردم شهرستان بناب حلالیت می طلبم

ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه و پیشرفت آذربایجان شرقی تاکید کرد.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی در این جلسه گفت: در زمان جنگ تحمیلی چپ و راست و اصول گرا و اصلاح طلب معنا و مفهومی نداشت و همه در مقابله با دشمن یکصدا بودند و این یکصدایی باعث پیروزی بر دشمن شد.

وی نبود انسجام ملی بین مسئولین را از مشکلات اساسی کشور ذکر کرد و افزود: من دنبال حل مشکلات و زیرساخت‌های این شهرستان هستم و بنده به هیچ وجه به بحث های اصولگرایی و اصلاح طلبی اعتنایی ندارم، چرا که ناکارآمدی برخی مسئولین کشور را دچار مشکل کرده است و به اعتقاد بنده هرکس توانایی کار را دارد باید روی کار بیاید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سپس با اشاره به موفقیت برخی استان‌ها در کشور در زمینه توسعه و عمران و آبادانی گفت: اگر فلان استان امروز توسعه یافته دلیلش این است که تمامی جناح‌های سیاسی برای توسعه هم قسم شده‌اند.

حجت الاسلام باقری بنابی با انتقاد از عدم وجود وحدت و همدلی بین مسئولین استان تصریح کرد: بزرگ‌ترین مشکل آذربایجان شرقی این است که از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه و پیشرفت استان استفاده نشده است و در صدد این هستیم که بزودی جلسه توسعه استان را با حضور تمام جناح‌های سیاسی تشکیل دهیم.

وی بیان کرد: مسئولین استان با داشتن هرگونه گرایشات سیاسی باید برای توسعه آذربایجان شرقی بصورت جهادی گام بردارند و برای پیشرفت و توسعه استان باید باهم باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های امین رفیعی اسکویی فرماندار سابق از فرماندار جدید شهرستان بناب خواست با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان برای توسعه آن استفاده کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه دغدغه اصلی در کشور عدم وجود کار جهادی در کشور است؛ تأکید کرد: در کشور ما مشکل این است که در برخی جاها نمی‌توانیم بصورت جهادی کار کنیم و سستی و کاهلی در برخی مجموعه‌ها حاکم می‌شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اگر با ظرفیت‌هایی که در شهرستان وجود دارد با عقلانیت کار کنیم موفق خواهیم شد و مشکل این است که چه در مجلس، چه در دولت و چه در سایر دستگاه‌ها با عقلانیت جلو نرفته‌ایم و نرخ‌های افسار گسیخته‌ای که امروز در بازار شاهد هستیم، در نتیجه نبود عقلانیت است.

مردم داری و خدمت رسانی به مردم اولویت اول فرمانداران و مدیران اجرایی است

در ادامه این مراسم علیار راستگو با بیان اینکه تبیین اصول و سیاست های دولت از وظایف فرماندار است، افزود: وظیفه مدیران دستگاه های اجرایی در شرایط کنونی و با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی در جامعه تداوم خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی تنها راه ایستادگی در برابر زورگویی های دشمنان است تصریح کرد: وظیفه مدیران اجرایی در شرایط کنونی جدیت در مسیر خدمت رسانی به مردم و تلاش برای حل مشکلات اقتصادی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: آنچه امروز در عرصه های بین المللی مطرح است هدف گیری حاکمیت جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان نظام است. از این رو وظیفه فرمانداران در این شرایط روشنگری صحیح مردم بوده و باید واقعیت ها به مردم تبیین شود، چرا که مردم پررنگ ترین نقش را در شکل گیری انقلاب عهده دار هستند و با این مردم باید صادقانه رفتار کرد

بناب را به جایگاه اصلی خود می‌رسانیم

شهریار فتحی فرماندار جدید بناب نیز در مراسم معارفه خود با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد با استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای ارتقای شهرستان قدم برداریم؛ گفت: از روحیه همدلی و همکاری مردم بناب آشنایی دارم و برای توسعه شهرستان بناب از تمام ظرفیت ها، ایده ها و افکار بهره خواهیم برد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در سال‌های اخیر هر وقت نام بناب مطرح شده با کلمه «برخوردار» همراه بوده است ولی نباید اجازه دهیم که کلمه «برخوردار» در ذهن مسئولان تداعی پیدا کند، افزود: علیرغم اینکه بناب دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است ولی استفاده از کلمه «برخوردار» به نوعی ظلم به این شهرستان است.

فرماندار بناب تصریح کرد: دنبال حاشیه نخواهیم بود و تلاش خواهیم کرد با تلاش جهادی و همکاری و همفکری بناب را به جایگاه شایسته و اصلی خود برسانیم.

وی تأکید کرد: مدیرانی که خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده اند قاطعانه از آنها حمایت خواهیم کرد و از خداوند متعال می خواهم ما را یاری دهد تا خادم و خدمتگزار مردم بناب باشیم.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.