حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
شهرستان بناب نیازمند توجه ویژه دولتمردان/ سفر هیئت دولت به آذربایجان شرقی گامی به سوی توسعه و پیشرفت استان است
01 ژوئن 2022 - 10:58
شناسه : 11443
بازدید 128
6

فرماندار شهرستان بناب گفت: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان بناب در امر تولید، صادرات یکی از قطب های صنعتی منطقه نیازمند توجه ویژه دولتمردان به این شهرستان است. به گزارش بناب پرس، رضا لعلی در نشست صمیمی وزیر علوم با نخبگان شهرستان بناب با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه تولید، صنعت، […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار شهرستان بناب گفت: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان بناب در امر تولید، صادرات یکی از قطب های صنعتی منطقه نیازمند توجه ویژه دولتمردان به این شهرستان است.

به گزارش بناب پرس، رضا لعلی در نشست صمیمی وزیر علوم با نخبگان شهرستان بناب با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه تولید، صنعت، علم و فناوری اظهار داشت: وجود بیش از ۴۵۰ واحد تولیدی، تولید ۲۰ درصد فولاد کشور در شهرستان بناب و بیش از ۲۵۲ هزار تن صادرات در سال گذشته در شهرستان بناب نشان دهنده پتانسیل بالای بناب در حوزه تولید می باشد که عنایت و توجه ویژه مسئولین کشوری را می‌طلبد.

وی سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان آذربایجان شرقی را فصل مهمی در توسعه استان برشمرد و گفت: شهرستان بناب علی رغم پتانسیل های بالا در حوزه تولید و صنعت از برخی مشکلات از جمله عدم تکمیل مجتمع ورزشی ولایت و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، فرسودگی شبکه آب شهری و روستایی و ناقص بودن شبکه فاضلاب شهری، کمبود آب شرب و آب کشاورزی، آلایندگی واحدهای صنعتی علی الخصوص نیروگاه، و … رنج می برد که از وزیر و نماینده ویژه رئیس جمهور در این سفر تقاضا داریم مسائل و مشکلات شهرستان بناب را با جدیت در جلسه هیات دولت پیگیری نماید.

فرماندار شهرستان بناب با بیان مسائل و مشکلات شهرستان به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، کنار گذر شرقی و بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی، ایجاد اداره گمرک و مطالبات دانشجویان به ویژه خوابگاه دانشجویی نیز اشاره کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.