حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
شخصیت حضرت معصومه (س) الگوی کامل برای دختران جامعه است
10 می 2024 - 20:45
شناسه : 17905
بازدید 102
2
امام جمعه موقت بناب: امام جمعه موقت بناب گفت: باید دختران را با سبک زندگی حضرت معصومه (س) آشنا سازیم و او را به عنوان الگوی کامل برای دختران جامعه معرفی کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین ناصر اصغری در خطبه های آئین عبادی سیاسی و وحدت آفرین جمعه این هفته شهرستان بناب با عرض تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و تبیین شخصیت معنوی این بانوی مکرمه اظهار داشت: این روز فرخنده بنام روز دختر نیز نامگذاری شده و باید دختران را با سبک زندگی حضرت معصومه آشنا سازیم و او را به عنوان الگوی کامل برای دختران جامعه که در معرض تهاجم شدید فرهنگی و هویتی واقع شده اند، معرفی کنیم.

وی افزود: متأسفانه طبق نقشه های دشمنان اسلام آدرس های غلط به دختران جوامع اسلامی داده می شود که از دختران غربی الگو بگیرند و این تهاجم بقدری شدید است که دنیای اسلام را تحت تأثیر قرار داده و فطرت انسانی دختران و زنان مسلمان را در معرض خطر قرار داده است.

خطیب جمعه موقت بناب حضور حضرت فاطمه معصومه (س) را برای ایرانیان و به ویژه مردم شهر قم را یک نعمت الهی دانست و با ذکر و روایتی از امام صادق (ع) گفت: عظمت شخصیت معنوی این بانوی نمونه اسلام بقدری است که تمام مراجع عظام تقلید در کنار قبر ایشان زانوی ادب به زمین زده و اظهار کوچکی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اصغری با اشاره به حوادث اخیر منطقه و پیش کشیدن مسئله آتش بس در غزه از طرف رژیم غاصب صهیونیستی خاطرنشان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی دوران پیروزی برای آمریکا و اسرائیل به پایان رسیده و در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی در تمام جنگ ها و درگیری ها شکست خورده است و مسئولان خودشان نیز بر آن اذعان دارند.

استاد حوزه علمیه بناب ابراز امیدورای کرد: مقاومت ملت فلسطین در سایه انقلاب اسلامی نفس گرفته و در مقابل تمام حملات و کشتار فجیعانه زن و بچه ها مقاومت و ایستادگی می کنند و پس از ۷ ماه حملات بیرحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خود در منطقه دست نیافتنه تا جایی کارشناسان نظامی این رژیم اعلام می کنند که آتش بس فوری صورت گیرد.

امام جمعه موقت بناب در پایان با تبریك فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر، گفت: از زمان تأسیس این نهاد، اعضای آن با شعار بشر دوستی گام در فعالیت و كمك و یاری به همنوعان گذاشته اند و فعالیت های جمعیت هلال احمر، با ارزش و مقدس است.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17905

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.