حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
سیدی: با بیداری مسلمانان جهان و جبهه مقاومت حیله معامله قرن دشمنان اسلام شکست خواهد خورد و بیت المقدس به عنوان پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند
12 آگوست 2019 - 10:19
شناسه : 1791
بازدید 101
5

حجت الاسلام والمسلمین سیدی: با بیداری مسلمانان جهان و جبهه مقاومت حیله »معامله قرن« دشمنان اسلام شکست خواهد خورد و بیت المقدس بعنوان پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند. به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام و المسلمین سیدی امام جمعه موقت بناب در خطبه های نماز عید قربان با اشاره به آیه ۳۷ سوره ابراهیم تکلیف […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین سیدی:
با بیداری مسلمانان جهان و جبهه مقاومت حیله »معامله قرن« دشمنان اسلام شکست خواهد خورد و بیت المقدس بعنوان پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام و المسلمین سیدی امام جمعه موقت بناب در خطبه های نماز عید قربان با اشاره به آیه ۳۷ سوره ابراهیم تکلیف را رکن مهم و اساسی در عرصه های فردی و اجتماعی مسلمانان عنوان کرد و گفت: در عرصه فردی مشکلی نیست و واجبات و محرمات مشخص هستند، اما شناخت تکلیف در عرصه اجتماعی و سیاسی گاهاً با مشکل مواجه می شود که در این صورت نظر ولی فقیه جامع الشرایط همان تکلیف بوده و باید پذیرفت و بدان عمل کرد.
وی افزود: با رحلت نبی مکرم اسلام (ص) نبوت ختم شد و به کسی منتقل نشد، اما ولایت آن حضرت تا قیامت ادامه خواهد داشت که در زمان حضور معصوم علیه السلام خود آن معصوم حق ولایت دارد و در زمان غیبت امام معصوم فقیه جامع الشرایط ولی فقیه مسلمانان محسوب شده و اطاعت از آن برای مسلمانان واجب است.
خطیب جمعه موقت بناب به پیام ولی امر مسلمین به حجاج بیت الله الحرام اشاره کرد و افزود: امروز یکی از مسائل مهم جهان اسلام مسئله فلسطین است که در رأس همه مسائل سیاسی مسلمانان با هر مذهب و نژاد و زبان قرار دارد.
این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در پیام اخیر خود حیله »معامله قرن« را بزرگترین ظلم به ملت مظلوم فلسطین یاد کرده اند و آن را یک جنایت بزرگ در حق جامعه بشری دانسته و نه فقط ملت فلسطین بلکه همگان را به حضور فعال برای شکست این کید و مکر دشمن فراخوانده اند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدی در بخش دیگری از خطبه های نماز عید قربان تأکید کرد: عنوان معامله قرن یک فرمول جادویی از سوی ترامپ برای پایان دادن به ۷۰ سال جنگ و جدال اسرائیل و فلسطین است و این در حالی است که بر اساس این فرمول نیمی از کرانه باختری به اسرائیل واگذار، بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل شناخته شده و فلسطینیان حق بازگشت نخواهند داشت.
وی یادآور شد: البته با بیداری مسلمانان جهان و جبهه مقاومت و بحول و قوه الهی این کید و حیله دشمنان اسلام برای همیشه شکست خواهد خورد و برای همیشه بیت المقدس قبله اول مسلمانان بعنوان پایتخت فلسطینیان عزیز باقی خواهد ماند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.