حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
08 آگوست 2019 - 12:46
شناسه : 1767
بازدید 76
4

صدقی: شهرستان بناب در حوزه پروژه های عمرانی در استان رتبه دوم را به خود اختصاص داده است صبح روز گذشته سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با حضور صدقی مدیرکل نوسازی استان، اعزازی نماینده مردم شریف شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی، امین رفیعی فرماندار بناب، حجت الاسلام جابری، محمود قهرمانی مدیریت […]

ارسال توسط :
پ
پ

صدقی: شهرستان بناب در حوزه پروژه های عمرانی در استان رتبه دوم را به خود اختصاص داده است

صبح روز گذشته سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با حضور صدقی مدیرکل نوسازی استان، اعزازی نماینده مردم شریف شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی، امین رفیعی فرماندار بناب، حجت الاسلام جابری، محمود قهرمانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب صبح روز گذشته سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با حضور صدقی مدیرکل نوسازی استان، اعزازی نماینده مردم شریف شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی، امین رفیعی فرماندار بناب، حجت الاسلام جابری، محمود قهرمانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب برگزار شد.

مدیر کل نوسازی استان با بیان اینکه شهرستان بناب در حوزه پروژه های عمرانی در استان رتبه دوم را به خود اختصاص داده است در ادامه عملکرد نماینده شهرستان را در این زمینه قابل ستودنی دانست.

صدقی با انتقاد از اینکه آموزش و پرورش باید در کشور از اولویت های اول برخوردار باشد گفت: مسئولین نسبت به آموزش و پرورش باید توجه لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به پروژه های اداره کل نوسازی عنوان کرد: اولویت اول آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی جمع آوری بخاری های نفتی از مدارس استان تا اول مهر ۹۸ است.

این مقام مسئول با اشاره به مدارس شهرستان بناب گفت: با تلاش های مسئولین در هیچ کلاس درسی در این شهرستان از بخاری نفتی استفاده نمی شود و این امر در مناطق دیگر نیز تا اول مهرماه تسری پیدا خواهد شد.

وی در پایان اولویت اصلی اداره کل نوسازی استان در شهرستان بناب را اتمام پروژه های در حال ساخت شهرستان عنوان کرد.

اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن انتقاد از مسئولان دولت گفت: مشکلات آموزش و پرورش در جلساتی که در کمیسیون آموزش مجلس با مسئولان دولتی تشکیل می‌شود به طور مستمر مطرح می شود ولیکن مسئولان نسبت به این پیگیری ها بی توجهی می کنند که مشکلات موجود در این وزارتخانه گواه این بی توجهی ها است.

وی در ادامه گفت: در بحث نیروی انسانی متاسفانه وزارت آموزش و پرورش از پتانسیل هایی که در اختیار دارد استفاده نمی کند وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان یکی از بزرگترین پشتوانه هایی برای وزارت آموزش و پرورش است تشریح کرد: آموزش و پرورش می تواند از طریق دانشگاه فرهنگیان و جذب دانشجو معلم مشکل نیروی انسانی خود را حل نماید.

این نماینده با بیان اینکه نیروهایی که وارد بدنه ی آموزش و پرورش می‌شوند باید متخصص باشند و با ورود نیروهای غیر متخصص به بدنه ی این وزارت خانه ضربه بزرگی به آموزش و تربیت فرزندان کشور وارد می شود از عدم توجه کافی دولت به دانشگاه فرهنگیان انتقاد کرد.

در ادامه امین رفیعی فرماندار بناب نیز با اشاره به اینکه ۲۵ درصد اعتبارات استانی و متوازن شهرستان بناب در سال ۹۸ به مبلغ چهار میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان به بخش آموزش اختصاص یافته است گفت: امیدواریم تا هفته دولت هنرستان ۱۸ کلاسه امام خمینی (ره) نیکان کاوه افتتاح شود.

در پایان قهرمانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب از مشکل تخصیص نیروی انسانی به مناطق انتقاد کرد. وی در ادامه به تشریح فرآیند و تکمیل پروژه های در حال ساخت شهرستان در حوزه آموزش و پرورش پرداخت و ابراز امیدواری نمود تا هفته دولت تعدادی از این پروژه ها افتتاح شوند.

لازم به ذکر است پس از پایان جلسه توسط مسئولین از پروژه های در حال ساخت بازدید به عمل آمد.

عکس و گزارش: امیر خطائی بناب

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.