حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
01 ژانویه 2019 - 20:41
شناسه : 364
بازدید 71
3

هشدار درباره احتمال شیوع انواع بیماری‌ها در بناب/ انتقاد از عدم حل مشکلات بهداشتی میدان دواب   !مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب از فاضلاب شهرک ولی عصر(عج) بناب به عنوان یکی از مشکلات اساسی منطقه نام برد و گفت: نزدیک به یک سال است که هیچ اقدام مؤثری در این خصوص صورت نگرفته و […]

ارسال توسط :
پ
پ

هشدار درباره احتمال شیوع انواع بیماری‌ها در بناب/ انتقاد از عدم حل مشکلات بهداشتی میدان دواب

 

!مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب از فاضلاب شهرک ولی عصر(عج) بناب به عنوان یکی از مشکلات اساسی منطقه نام برد و گفت: نزدیک به یک سال است که هیچ اقدام مؤثری در این خصوص صورت نگرفته و با نزدیک شدن فصل گرما احتمال شیوع انواع بیماری‌ها وجود دارد.

 

به گزارش بناب پرس، سیدجلال حسینی عصر امروز در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب که با حضور محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و معاونان وی ترتیب یافته بود، با انتقاد از عدم حل مشکلات بهداشتی میدان دواب این شهرستان اظهار کرد: با وجود اینکه برخی اقدامات صورت گرفته ولی گلایه داریم و برای پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و دام اقداماتی صورت نگرفته است.

وی سپس از پذیرش نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر بیمار طی ۶ ماه گذشته در بیمارستان امام خمینی (ره) بناب خبر داد و تصریح کرد: شانتاژهای خبری برخی رسانه‌ها و بزرگ‌نمایی مشکلات حوزه بهداشت و درمان جواب مناسبی برای مسئولانی که شبانه روز در این حوزه تلاش می‌کنند، نیست.

این مدیر مسئول در مسائل بهداشتی و درمانی یادآور شد: هم اکنون ۴۵ پزشک متخصص در بیمارستان امام خمینی(ره) و ۱۵ پزشک متخصص در بیمارستان شهدای بناب مشغول خدمت هستند که در سال ۱۳۹۲ یک چهارم این میزان پزشک وجود نداشت.

حسینی از بهره‌برداری ۳ پروژه درمانی همزمان با ایام دهه‌فجر امسال در شهرستان بناب خبر داد و افزود: در حوزه درمان شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب از فاضلاب شهرک ولی عصر(عج) بناب به عنوان یکی از مشکلات اساسی منطقه نام برد و گفت: نزدیک به یک سال است که هیچ اقدام مؤثری در این خصوص صورت نگرفته و با نزدیک شدن فصل گرما احتمال شیوع انواع بیماری ها وجود دارد

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.