حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
سرهنگ سهراب شفقی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب:  کشف ۲۱۶ کیل گرم مواد مخدر در سالجاری در بناب/ کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد تومان در ۱۱ ماه گذشته
15 مارس 2019 - 23:09
شناسه : 835
بازدید 128
4

سرهنگ سهراب شفقی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب: کشف ۲۱۶ کیل گرم مواد مخدر در سالجاری در بناب/ کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد تومان در ۱۱ ماه گذشته به گزارش بناب پرس، سرهنگ شفقی قبل از خطبه های نماز جمعه در جمع نمازگزاران گفت: شهرستان بناب یکی از شهرستان های امن در استان […]

ارسال توسط :
پ
پ

سرهنگ سهراب شفقی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب:

کشف ۲۱۶ کیل گرم مواد مخدر در سالجاری در بناب/ کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد تومان در ۱۱ ماه گذشته


به گزارش بناب پرس، سرهنگ شفقی قبل از خطبه های نماز جمعه در جمع نمازگزاران گفت: شهرستان بناب یکی از شهرستان های امن در استان و جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای امن در جهان محسوب می شود.
وی مبارزه با مواد مخدر را یکی از سخت ترین جنگ هایی در کشور یاد کرد و افزود: چون با توجه به اینکه هم در همسایگی کانون تولید مواد مخدر قرار گرفته ایم و هم در مسیر ترانزیت آن به کشورهای اروپایی؛ که اخیراً در سیستان و بلوچستان به همت دلاورمردان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور ۸ تن مواد مخدر کشف، ۳۲ نفر قاچاقچی دستگیر و مقداری قبضه سلاح کشف و ضبط شده است.
سرهنگ شفقی یادآور شد: افزایش ۱۱ درصدی آمار سرقت در بناب، افزایش آمار طلاق، کودک آزاری، همسر آزاری همه از تبعات مصرف مواد مخدر بشمار می رود. سالجاری حدود ۲۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان کشف شده است
وی همچنین گفت: افزایش میزان تصادفات در شهرستان که اکثراً در اثر سرعت غیرمجاز صورت می گیرد، متأسفانه سالجاری ۲۷ نفر جان خود را از دست داده اند.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: سالجاری به ارزش ۱۳ میلیارد تومان کالای قاچاق در بناب کشف شده است، این توطئه دشمن است که در صدد است با خارج کردن کالاهای اساسی از کشور خصوصاً خارج کردن دام مولد اقتصاد کشور را با مشکل مواجه سازد.
متأسفانه در سالهای اخیر بحث چهارشنبه سوری در کشور هم برای خانواده ها و هم برای دستگاههای مربوطه به یک معظل تبدیل شده است، ما به هیچ عنوان مخالف شاد مردم نیستیم و نمی خواهیم این سنتی که از قدیم به ما رسیده است از بین برود لکن بحث مواد محترقه این آیین سنتی را هر ساله تحت الشعاع قرار می دهد.
با توجه تحریم های ظالمانه از سوی دشمن و ورود کالای قاچاق به کشور، اینقدر مواد محترقه وارد کشور می شود، چرا اینها را تحریم نمی کنند؟ امسال کشف مواد محترقه ۲۵۴% افزایش یافته است. با این وضعیت اقتصادی میلیاردها هزینه صرف می شود با یک ترقه و مواد منفجره سقف و دیوار فرو می ریزد. در آذربایجانغربی چندین ساختمان در اثر ساخت بمب دستی منفجر و تخریب شده اند.
انشاءالله با اتحاد و همبستگی شاهد این قضایا نشویم و از خانواده ها درخواست می کنم بجای خرید ترقه و مواد محترقه چیز دیگری را بخرند. انشاءالله با حداکثر توان در خدمت مردم و در کنار مردم خواهیم بود و با شعار «نشاط بهاری و با نظم و قانون مداری» به استقبال سال نو خواهیم رفت.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.