حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
سردار شهید قاسم سلیمانی نماد مقاومت در مقابل استکبار شناخته شده است/ تلاش این رادمرد الهی برپا نگهداشتن پرچم تشیع در جهان اسلام بود
05 ژانویه 2020 - 23:50
شناسه : 3190
بازدید 129
5

سردار شهید قاسم سلیمانی نماد مقاومت در مقابل استکبار شناخته شده است/ تلاش این رادمرد الهی برپا نگهداشتن پرچم تشیع در جهان اسلام بود به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید باقری بنابی در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلای شهرستان بناب با بیان اینکه شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی پس […]

ارسال توسط :
پ
پ

سردار شهید قاسم سلیمانی نماد مقاومت در مقابل استکبار شناخته شده است/ تلاش این رادمرد الهی برپا نگهداشتن پرچم تشیع در جهان اسلام بود

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید باقری بنابی در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلای شهرستان بناب با بیان اینکه شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی پس از ۸ سال جنگ خسته نشده و باز در راه حفظ امنیت کشور شب و روز از هیچ کوششی دریغ نکرد، گفت: سردار سلیمانی به عنوان نماد مقاومت در مقابل استکبار و سلطه گران شناخته شده است و در این راه جان خود را تقدیم اسلام کرد.

وی افزود: شهادت این مرد الهی بسیاری از انسانهای آزاده جهان حتی انسانهای بی تفاوت را به جوش آورد و ملیت ها و مذاهب مختلف در عزای این شخصیت بزرگوار مجالس سوگ و ماتم برپا کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید باقری با تاکید به اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی بر گردن هر تک تک ایرانی حق دارد، اظهار داشت: تمام تلاش این رادمرد الهی برپا نگهداشتن پرچم تشیع در جهان اسلام و برای این بود که اسلام بصورت جدی و عملی پیاده شود.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام اراذل و اوباش را تحت عنوان داعش بوجود آورده و تربیت کردند و طبق نقشه ای که داده بودند هدف شان غارت، کشتار و جنایت با نام اسلام بود تا چهره اسلام را کشت و کشتار، جنایتکار و ترسناک به جهان نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با اذعان به اینکه امنیت و آسایش خود را مدیون این فداکارها هستیم، خاطر نشان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی با صلابت و شجاعت با دسیسه های دشمنان مقابله کرد و در مدت زمان بسیار کوتاه و با حداقل هزینه داعش را نابود و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی در خاتمه ضمن تجلیل از سیاست های بموقع و داهیانه مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری با اجرای سیاست های بموقع دنیا را مات و مبهوت کرده است و سیاست مداران جهان اذعان می کنند که ترامپ در مقابل سیاست های رهبر ایران شکست خورده است.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.