حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
سؤال از رئیس جمهور در شرایط فعلی هیچ مشکلی از کشور را حل نخواهد کرد
08 جولای 2020 - 14:44
شناسه : 4898
بازدید 102
4

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سؤال از رئیس جمهور را امضاء نکردم، چون معتقدم این کار در شرایط فعلی هیچ مشکلی از کشور را حل نخواهد کرد. حجت الاسلام محمد باقری بنابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بناب پرس عنوان کرد: طرح سؤال از رئیس جمهور با توجه به تجربه […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سؤال از رئیس جمهور را امضاء نکردم، چون معتقدم این کار در شرایط فعلی هیچ مشکلی از کشور را حل نخواهد کرد.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بناب پرس عنوان کرد: طرح سؤال از رئیس جمهور با توجه به تجربه ای که در مجلس نهم در دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نزاد اتفاق افتاد و در اثنای کار مقام معظم رهبری از نمایندگان خواستند که این کار را ادامه ندهند، چون این کار چیزی است دشمن آن را می خواهد؛ به همین خاطر بنده این طرح را امضاء نکردم و اعتقادم این است که راه رفته را دوباره نباید رفت.

وی افزود: بجای اینکه با طرح سؤال وقت مجلس را بگیریم و در نهایت هم هیچ دستاوردی عاید مردم و کشور نخواهد شد، طرح ها و راهکارها را دنبال و تصویب کنیم.

نماینده مردم بناب با بیان اینکه در ضعف مدیریت کشور و مشکلات موجود هیچ تردیدی نیست، تصریح کرد: به عقیده من مجلس یازدهم باید راهبردی فکر کند، با عقلانیت تصمیم بگیرد و حکیمانه عمل نماید؛ لذا لزومی ندارد که با کارهای بی ثمر و بی نتیجه در جامعه التهاب بوجود آوریم و مشکلات را زیادتر کنیم.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه گفتگو در مورد بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران گفت: بنده با توجه به احراز صلاحیت آقای تاجگردون از طرف شورای محترم نگهبان برای حضور در عرصه انتخابات مجلس یازدهم و همچنین تأیید اعتبارنامه ایشان در کمیسیون تحقیق مجلس، به اعتبارنامه ایشان رأی موافق دادم، ولی در نهایت اعتبارنامه آقای تاجگردون مورد تصویب نمایندگان واقع نشد و رد گردید.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.