حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
زنده نگهداشتن ایام الله دهه فجر و پیروزی توصیه قرآن است
31 ژانویه 2020 - 19:53
شناسه : 3404
بازدید 79
3

امام جمعه بناب: این ایام، سالگرد پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب و نظام مبتنی بر آیات قرآن است، زنده نگهداشتن ایام الله دهه فجر و پیروزی توصیه قرآن است. به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز وحدت آفرین جمعه بناب با بیان اینکه مبارزه با طاغوت و […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه بناب:
این ایام، سالگرد پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب و نظام مبتنی بر آیات قرآن است، زنده نگهداشتن ایام الله دهه فجر و پیروزی توصیه قرآن است.

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز وحدت آفرین جمعه بناب با بیان اینکه مبارزه با طاغوت و گماشتگان استکبار در این کشور شناسنامه و هویت این ملت را برای آیندگان معرفی می کند، گفت: اینکه ملت ایران بعد از روزگار طولانی اسارت و بردگی و روزگار سیاه ستمشاهی در اثر ریاضت و ایستادگی و مقاومت بی امان، کشور را از دست بیگانگان غارتگر و بیرحم نجات داده و علم اسلام را به اهتزاز درآوردند، این واقعیت باید زنده بماند و به نسل های بعدی منتقل شود.

وی افزود: عقل و شرع و آیات قرآن به ما تأکید می کند این چنین خاطره ها و چنین برجستگی ها را فراموش نکنید چونکه فراموشکاری و بی توجهی به آیات و نعمات الهی ظلم بزرگی است.

خطیب جمعه بناب تصریح کرد: دشمن می خواهد معجزات و برکات و مجاهدت مردان مؤمن در ایجاد دهه فجر و انقلاب و یاد و نام و خاطرات و صلابت امام (ره) و قدرت و عظمت و شهامت و شجاعت و جهاد بی امان این ملت بر علیه استکبار جهانخوار به فراموشی سپرده شود که در اینصورت اشرار دوباره بر ما مسلط خواهند شد، بنابر این گرامیداشت دهه پیروزی انقلاب قوام و تقویت کشور و شکست و عزای دشمن استکبار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به اینکه بنیانگذار این نهضت این انقلاب را معیوب نیاورده و هرچه بر سر نظام آمده خودمان کرده ایم،گفت: نباید عیب و نقص ها را به پای انقلاب و نظام نوشت، نباید این خونهای مطهر و پاکیزه زیر سؤال برود، این نظام و این انقلاب و این شجره طیبه ریشه در منویات و تفکرات رادمرد عظیم الشأنی بنام امام خمینی دارد که برگرفته از آیات قرآن و معارف اهلبیت عصمت و طهارت است.

امام جمعه بناب با تأکید بر اینکه توفیقات عظیم حضرت امام و شمّ سیاسی آن بزرگوار در بنیانگذاری جمهوری اسلامی فقط و فقط از توحید و توکل و رابطه او با رب العالمین نشأت می گرفت، اظهار داشت: این انقلاب یک حقیقتی است که ریشه در توحید و اخلاص دارد و هر کس خالصانه در خدمت آن باشد عزیز و سرفراز و هر کس خیانت کند، ذلیل و رسوا خواهد شد.

وی ادامه داد: این شهدای هسته ای، مدافعان حرم، حاج قاسم سردار دلها همه این نام و یاد و عزت و کرامت به برکت این حقیقت است؛ یعنی انقلابی که ریشه در توحید و مکتب آل محمد علیهم السلام دارد، هر چه زمان بگذرد این مکتب، این تفکر و این نهضت گسترش یافته و ماندگار خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی از انتخابات یک امتحان الهی و جبهه مقاومت یاد کرد و یادآور شد: هر شخص یا گروه و حتی اقلیتی اگر عزت و قدرت میهن را میخواهد باید رأی دهد، چرا که شانه خالی کردن از این امر مهم در این مقطع حساس خیانت به خون شهید سلیمانی و همه شهدا و تضعیف کشور و لبیک به ترامپ نجس و متعفن و خوشحال کردن دشمن است.

وی در خاتمه تأکید کرد: با پشت کردن و قهر کردن از صندوق رأی هیچ مشکلی حل نخواهد شد، بنابراین به قصد عبادت و با وضو رأی ها را به صندوق بیندازید که این کار یک عبادت است، و علاوه بر اجر معنوی اسباب رضایت امام زمان علیه السلام را فراهم خواهد آورد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.