حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
رفیعی: ۲۳ درصد اعتبارات طرح های عمرانی در شهرستان بناب محقق شد
22 ژانویه 2019 - 21:23
شناسه : 469
بازدید 88
7

۲۳ درصد اعتبارات طرح های عمرانی در شهرستان بناب محقق شد فرماندار بناب گفت: امسال برای اجرا و تکمیل ۹۷ طرح عمرانی در این شهرستان ۲۹ میلیارد و ۶۰۸ میلیون تومان در قالب ردیف های مختلف اختصاص یافته بود که تاکنون ۲۳ درصد اعتبارات تخصیص یافته است.  به گزارش بناب پرس، امین رفیعی روز […]

ارسال توسط :
پ
پ

۲۳ درصد اعتبارات طرح های عمرانی در شهرستان بناب محقق شد

فرماندار بناب گفت: امسال برای اجرا و تکمیل ۹۷ طرح عمرانی در این شهرستان ۲۹ میلیارد و ۶۰۸ میلیون تومان در قالب ردیف های مختلف اختصاص یافته بود که تاکنون ۲۳ درصد اعتبارات تخصیص یافته است.

به گزارش بناب پرس، امین رفیعی روز سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بناب اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری اعتبارات خوبی به طرح های عمرانی شهرستان اختصاص یابد.
وی با بیان اینکه به علت وجود نوسان در نرخ مصالح ساختمانی و تأسیسات با مشکلاتی در اجرای طرح های عمرانی شهرستان مواجه هستیم؛ افزود: به جهت نوسان موجود پیمانکاران موفق به اجرا و تکمیل پروژه ها نشدند و این امر دستگاه های اجرایی را با چالش بزرگی مواجه ساخته است.
نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با انتقاد از طولانی تر شدن زمان اتمام پروژه پل روگذر میدان معلم شهرستان بناب خاطرنشان کرد: امسال هیچ اعتباری برای تکمیل این طرح اختصاص نیافته و پیمانکار طرح مزبور این طرح را با اعتبارات شخصی خود فعال نگه داشته است.
رفیعی گفت: تأخیر در اجرای این طرح باعث شده که ساکنان و مغازه داران محل نیز به ستوه آیند و امیدواریم مسئولان راه و شهرسازی با تخصیص اعتبارات لازم نسبت به تکمیل این طرح اقدام کنند.
فرماندار بناب در ادامه با اشاره به اینکه امسال در دهه فجر به استقبال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رفته و جشن خواهیم گرفت؛ گفت: در ۴۰ سال گذشته با وجودی که با انواع تحریم ها مواجه بودیم ولی خدمات قابل توجهی توسط نظام جمهوری اسلامی عرضه شده است و انتظار داریم مسئولان شهرستان عملکردهای ۴۰ ساله را در قالب های مختلف به مردم اطلاع رسانی کنند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.