حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
رد صلاحیت ۳ نفر از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بناب
18 دسامبر 2019 - 18:26
شناسه : 2974
بازدید 96
4

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی خبر داد: رد صلاحیت ۳ نفر از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بناب به گزارش بناب پرس، رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از رد صلاحیت ۶۹ نفر از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیأت های اجرایی این انتخابات در استان خبر داد و گفت: […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی خبر داد:

رد صلاحیت ۳ نفر از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بناب

به گزارش بناب پرس، رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از رد صلاحیت ۶۹ نفر از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیأت های اجرایی این انتخابات در استان خبر داد و گفت: ۸۲ نفر از داوطلبان نیز انصراف داده اند.

علیار راستگو افزود: با احتساب مجموع داوطلبان انصرافی و رد صلاحیت شده، تعداد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به ۶۴۵ نفر رسید.

وی با اشاره به پایان بررسی صلاحیت داوطلبان در هیأت های اجرایی، گفت: نتیجه بررسی این هیأت ها، امروز به صورت محرمانه از طریق فرمانداری های حوزه های انتخابیه به داوطلبان ردصلاحیت شده و همچنین به هیأت نظارت استان اعلام خواهد شد.

راستگو خاطرنشان کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده ۴ روز مهلت دارند تا اعتراض و شکایت خود را به هیأت نظارت اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی همچنین به آمار ردصلاحیت داوطلبان در حوزه های انتخابیه استان اشاره کرد و گفت: بیشترین تعداد ردصلاحیت در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با ۴۵ نفر بوده و در ۴ حوزه نیز هیچ داوطلبی رد صلاحیت نشده است.

راستگو افزود: در حوزه های انتخابیه ملکان ۶ نفر، مرند و جلفا ۵ نفر، #بناب و اهر و هریس هرکدام ۳ نفر، میانه، مراغه و عجب شیر و بستان آباد هرکدام ۲ نفر و در حوزه انتخابیه سراب یک نفر ردصلاحیت شده و در حوزه های انتخابیه ورزقان، کلیبر، خداآفرین و هوراند، شبستر و هشترود و چاراویماق نیز هیچ داوطلبی رد صلاحیت نشده است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.